Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heel simpel

• JR Ewing

Dankjewel, Ahum. Ik ben ook erg blij dat er, naast jw en mijzelf, weer iemand op de pagina is verschenen die weet waarover hij praat en die de rest van de mafketels op deze pagina op zijn/haar waarde weet in te schatten.

• SNIPS

Word je al kwaad? Dan trekken jullie toch zo'n grijs uniform aan en gaan jullie buitenlanders in elkaar slaan? STOER!

Iedereen die gelooft in het verschil tussen links en rechts is altijd nog dommer dan ik ben.

• Malcolm.

Zeker niet,ik bezit alle wijsheid.

• SNIPS

Waarom maken jullie geen afspraakje, condooms zat.

• Malcolm.

Geheel mee eens !!

• JR Ewing

Sterf Smurfke!

• SNIPS

Oei, is dat een doodsbedrijging? Even Donner bellen…

Het enige voordeel van Rechts is dat ze geen argumenten hebben. Ha, ha, ha, ha…

SNIPS

• ahum

ach snips, wie het laatst lacht lacht het best, wacht gewoon maar de verkiezingen af. daaaaaaaaaaaag links, welkom rechts.

• SNIPS

Als je je huiswerk zou doen, dan zou je weten dat Links op het moment niet regeert. Dus hoe kan Links dan weg gaan.

Bovendien ben ik niet Links en maak je me ergens anders voor NSB uit (en dat is rechts). Dus wat wil je nou zeggen? Volgens mij weet je niet eens waarover je het hebt. Ik kan niet het ene moment links zijn en het volgende moment rechts, en toch zeg je dat ik links ben en NSB, dat kan niet. Je spreekt jezelf tegen.

SNIPS

• ahum

ik bedoel snips, dat de linkse partijen helemaal weg moeten, pas dan kan dit land goed regeren. en ik vergelijk jou met een nsb'r, omdat jij net zo'n landverrader bent.een fijne dag verder, hihi