Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heel simpel

• ahum

het is eigenlijk heel simpel.als een allochtoon een ernstig delict pleegt, direkt met familie en al het land uit sturen, dan blijven diegene die zich wel gedragen gewoon hier, hebben we geen cellen tekort meer, en kunnen we 's avonds weer gezellig over de kruiskade in rotterdam lopen

• lian

ja moeten we ook met de Nederlanders doen als iemand een een crimineel feit pleegt, meteen met de hele familie de bak in en de mannen en vrouwen onvruchtbaar maken, krijgen we vanzelf algehele uitroeien van crimineel gedrag goed idee joh

• ahum

hahahaha, lian,nee dat kan niet, meid, maar geloof me, het zou wel de oplossing zijn, worden de allochtonen die zich aanpassen gelijk niet meer met de nek aangekeken, enne, we krijgen weer wat meer ruimte, houden weer wat geld over, etc.

• j.w.

Tja,

Dit denk en roep ik al jaren! Ben het dus helemaal met je eens Ahum!. We moeten maar is grondig te werk gaan.

• Jac

het gaat niet om de allochtonen.

Het gaat om de extremisten !!!

De nederlandse overheid laat te veel toe als het gaat om het aanzetten tot extremistische acties.

Zo wist de AIVD dat er in bepaalde moskeeën gepredikt werd dat mensen die een andere geloofsovertuiging vermoord dienen te worden.

Ja hallo, laat dit niet toe !!! Verbieden de hap.

let wel, niet alla allochtonen zijn extremisten, deze extremisten moet je aanpakken.

Ik hoop maar dat dit goed afloopt.

• Malcolm

Niet alle nederlanders zijn neo nazi's,da's waar.

• gusta

prima oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• SNIPS

Tot je een autochtone Rotterdammer tegenkomt die je de hersens inslaat omdat je hem “scheef” aankeek.

Alleen imbecielen denken dat alles is opgelost als de buitenlandse criminelen weg zijn. Naief, hoorrrrrrrrr.

SNIPS

• ahum

punt 1 snips, kom je erg discriminerend over tegenover ons, je mag niemand uitmaken voor wat dan ook, en punt 2, bedoel ik hier mee dat als je allochtonen het land uitstuurd die echt een zwaar delict hebben gepleegd, en dan bedoel ik ook echt zwaar, je een groot probleem kan oplossen, en gelijk een antwoord voor jou: hiermee los je gelijk het cellentekort mee op, en kunnen autochtone criminelen ook gestraft worden, nou, zijn we toch gelijk allemaal tevree

• *smurfke*

Je bent inderdaad een simpele ziel .