Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heel simpel

• wesley

:+

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1703&i=28689&t=28670

• j.w.

Je bewijst hiermee op nieuw je achterlijkheid Malcolm. Ga lekker terug naar die tractorband van je. Het gaat erover dat we Criminele allochtonen terugsturen naar het land van HERKOMST. En daarbij zal het mij een rotzorg zijn als de allochtoon in Nederland geboren is. Als wij dat tuig maar kwijt zijn. Het gaat niet over mensen sturen naar een vreemd land, wat jij voor ogen hebt met autochtonen sturen naar Iran. Dat kan namelijk niet Malcolm.

• ahum

helemaal mee eens, malcolm, maakt niet uit waar ze vandaan komen, groetjes

• ahum

tja, wesley, weet je wat ik nou zo jammer vind, he, dat als er kritiek naar jullie kant gegeven wordt, je gelijk maar uit gemaakt wordt voor rascist, jammer, maar waar, zo kun je ook nooit een behoorlijke discussie voeren, natuurlijk, zo wordt het alleen maar van kwaad tot erger. het leuke van alles is, dat zelfs ingeburgerde marokkaanse vrienden van mij het met mij eens zijn, die zijn het ook zat.je moet niet zo snel iemand voor rascist uitmaken, joh, je moet leren de werkelijkheid onder ogen te zien, en ja, die is hard, keihard, groetjes

• Malcolm

Ahum die is niet zo hard,maar “RASCIST” schrijf je als : racist,dit ter info.

• Malcolm

Dat tractorband snap ik even niet,wilt u dit even uitleggen ?

• j.w.

O god,

hij moet het weer hebben van een spelfoutje hoor.

Gefeliciteerd.

• j.w.

Sorry hoor, daar begin ik niet aan.

Je komt er vanzelf ooit een keer achter.

• ahum

ach malcolm, je begrijpt toch wat ik bedoel? nou dan, hou dan op met iemand te verbeteren, laat een ieder in zijn waarde, juist jij als linkse zou dat toch moeten weten, groetjes

• Malcolm

Ik ben niet links,maar ben ook niet rechts,ook niet doorsnee,ik ben H.U.M.A.N.I.S.T. !!