:+
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1703&i=28689&t=28670
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJe bewijst hiermee op nieuw je achterlijkheid Malcolm. Ga lekker terug naar die tractorband van je. Het gaat erover dat we Criminele allochtonen terugsturen naar het land van HERKOMST. En daarbij zal het mij een rotzorg zijn als de allochtoon in Nederland geboren is. Als wij dat tuig maar kwijt zijn. Het gaat niet over mensen sturen naar een vreemd land, wat jij voor ogen hebt met autochtonen sturen naar Iran. Dat kan namelijk niet Malcolm.
tja, wesley, weet je wat ik nou zo jammer vind, he, dat als er kritiek naar jullie kant gegeven wordt, je gelijk maar uit gemaakt wordt voor rascist, jammer, maar waar, zo kun je ook nooit een behoorlijke discussie voeren, natuurlijk, zo wordt het alleen maar van kwaad tot erger. het leuke van alles is, dat zelfs ingeburgerde marokkaanse vrienden van mij het met mij eens zijn, die zijn het ook zat.je moet niet zo snel iemand voor rascist uitmaken, joh, je moet leren de werkelijkheid onder ogen te zien, en ja, die is hard, keihard, groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?