Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heel simpel

• j.w.

Fasisme = communisme, communisme is Links.

• j.w.

Tuurlijk Snips! droom lekker verder.

• SNIPS

Ja, ja, zeker niet je middelbare school afgemaakt? @!#$.

De fascisten waren de Duitsers in de tweede wereldoorlog, Hitler en zo, weet je wel? Die waren rechts en zodoende = fascisme rechts.

Zwakzinnige halve zool.

• ahum

alsjeblieft freerk , je zou toch weg blijven? doe dat dan ook. en kraai geen onzin meer uit dag snippie de snap

• j.w.

Snipje toch wat maak je je weer druk. Als je iemand de les leest, doe het dan wel goed aub? Fascisme is namelijk in Italië door Benito Mussolini gevestigd.

>

> Ja, ja, zeker niet je middelbare school afgemaakt? @!#$.

>

> De fascisten waren de Duitsers in de tweede wereldoorlog,

> Hitler en zo, weet je wel? Die waren rechts en zodoende =

> fascisme rechts.

>

> Zwakzinnige halve zool.

• SNIPS

En? Als Fascisme links is, waarom vochten ze dan tegen de Communisten?

Algemene ontwikkeling, pik, niet meer dan dat.

• ahum

het enige wat ik van jou kan zeggen, snips, is dat je een grote schijnheil bent. je zou weg blijven, dus doe dat dan ook. jij verdient werkelijk geen greintje respect, jongen.

• SNIPS

Ik wil jouw respect niet - en of ik weg blijf is aan mij en niet aan jou. Ik ben tenminste een vrije geest zoals Theo - jij niet.

• SNIPS

Bovendien heb ik geschreven “ik DENK dat ik weg ga” - en ik ben dus blijkbaar van gedachte veranderd voordat ik een besluit heb genomen.

• ahum

pardon? jij zei toch zelf dat je weg zou blijven, hier, dus uh, dat bedoel ik, hahahaha, je weet zelf niet eens meer wat je zegt, joh, man. dag freerks