Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heel simpel

• SNIPS

Autochtone criminelen zijn Nederlanders - zie daar het probleem. Los dat maar eens juridisch op zonder fascistoïde acties te ondernemen.

Ik discrimineer niet, ik behandel elke idioot als de idioot die hij is - zonder onderscheid

SNIPS

• ahum

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, snips, wie is er nou een idioot, hahahahaha

• ahum

tja, smurfke, een simpele ziel, dus ook een simpele oplossing, makkie, toch, hahahahahahaha, sommige doen gewoon moeilijk, terwijl het makkelijk kan

• cavia

Nou wat mij opviel was dat jij een behoorlijk grote idioot bent.:):):D

• Malcolm

Auteur: ahum (—.speed.planet.nl)

Datum: 06-11-2005 19:39

het is eigenlijk heel simpel.als een allochtoon een ernstig delict pleegt, direkt met familie en al het land uit sturen, dan blijven diegene die zich wel gedragen gewoon hier, hebben we geen cellen tekort meer, en kunnen we 's avonds weer gezellig over de kruiskade in rotterdam lopen

*********************************************************************************************

Ik ben het hier mee eens,MITS : als een autochtoon een fraudezaak pleegt van miljoenen waar u en ik belasting voor betalen,deze met zijn of haar hele familie naar Antartica sturen.

Als iemand incest pleegt,heel zijn of haar familie verbannen naar Teheran.

Tevens direct HYPOCRISIE in het Wetboek van Strafrecht laten opnemen,alleen onder deze concessies wil ik instemmen met “ahum” zijn idee !

• ahum

whaaaaaaaaaaaaaaa, en cavia weet weer eens niks verstandigs te melden, hoor hahahaha, ga lekker je hok in joh, hihihihi, oh oh wat een lol hier

• ahum

vind ik ook prima, hoor, malcolm, zijn we gelijk van al het gespuis af

• wesley

Zo heee het bevalt je wel hier met al die rechtse ballen alleen je andere racistische maatje johan ontbreekt die spuit liever z'n gal op pompoenen. :+

• ahum

he, jammer wesley, dat johan er dan niet is, hihihihihihihi

• Malcolm

Luister,ahum.

Ik ben voorstander van een bepaalde proefperiode.

Als iemand hier de eerste dag gaat wonen en binnen zoveel tijd een ernstig misdrijf pleegt,mag deze persoon van mij per direct het land verlaten,niks mis mee.

Mee om deze zijn gehele familie uit te zenden vindt ik werkelijk nergens op slaan,dan wordt zijn OF HAAR,familie gestraft voor iets waar zij part noch deel aan hebben.

Verder is het ook van A tot Z he…dus als een Belg hetzelfde doet,terugzetten naar Manneke Pis….of niet ?