Autochtone criminelen zijn Nederlanders - zie daar het probleem. Los dat maar eens juridisch op zonder fascistoïde acties te ondernemen.
Ik discrimineer niet, ik behandel elke idioot als de idioot die hij is - zonder onderscheid
SNIPS
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAuteur: ahum (—.speed.planet.nl)
Datum: 06-11-2005 19:39
het is eigenlijk heel simpel.als een allochtoon een ernstig delict pleegt, direkt met familie en al het land uit sturen, dan blijven diegene die zich wel gedragen gewoon hier, hebben we geen cellen tekort meer, en kunnen we 's avonds weer gezellig over de kruiskade in rotterdam lopen
*********************************************************************************************
Ik ben het hier mee eens,MITS : als een autochtoon een fraudezaak pleegt van miljoenen waar u en ik belasting voor betalen,deze met zijn of haar hele familie naar Antartica sturen.
Als iemand incest pleegt,heel zijn of haar familie verbannen naar Teheran.
Tevens direct HYPOCRISIE in het Wetboek van Strafrecht laten opnemen,alleen onder deze concessies wil ik instemmen met “ahum” zijn idee !
Luister,ahum.
Ik ben voorstander van een bepaalde proefperiode.
Als iemand hier de eerste dag gaat wonen en binnen zoveel tijd een ernstig misdrijf pleegt,mag deze persoon van mij per direct het land verlaten,niks mis mee.
Mee om deze zijn gehele familie uit te zenden vindt ik werkelijk nergens op slaan,dan wordt zijn OF HAAR,familie gestraft voor iets waar zij part noch deel aan hebben.
Verder is het ook van A tot Z he…dus als een Belg hetzelfde doet,terugzetten naar Manneke Pis….of niet ?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?