Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zijn mensen nou echt zo dom??

• Nathalie

Tja daar kan je geen antwoord op geven of wel Neutraal?

• Nathalie

En daar istie weer! Weer iemand belachelijk maken! Jij hoort ook bij de groep mensen die geen mening mogen hebben, kunnen we van jou ook eerdaags een aanslag verwachten?

• Elly P

Hoe we dat te weten komen?? Nou Andre dit is niet zo moeilijk hoor……..en de islam kent geen interpretaties……Alles staat heel concreet geschreven in de Koran!!…..Als jij je eens ergens in uberhaubt een geloof (want ik vele, ik kan wel zeggen alle misschien) is het ontnemen van een andersmans leven een hele grote zonde, en dus ter strengste verboden.

Tis dat ik niet veel letterlijk uit mn hoofd ken uit de koran, anders had ik het je wel geschreven hier.

Maar wat ik dus wil zeggen, het is niet voor verschillende interpretaties vatbaar. Er staat namelijk letterlijk in de koran geschreven dat DODEN (een andermans leven ontnemen) ter strengste verboden is. (de koran schrijft voor dat god het leven heeft gegeven en hij de enige is die het ook weer gaat afnemen)………Capischhhh????

• Jacqueline

Goed gesproken Diana, ben ik het helemaal mee eens

• Jacqueline

Als ik alle berichten zo lees hebben jij en Teyco samen hier alle verstand en is de rest van de wereld maar een dom zootje.

Heb ik een tip voor jullie, ga naar school !!

• André

Jij bent wel ERG overtuigd van jouw gelijk. En de toon van de kop van je bericht is een beetje TE belerend. Ik doe mijn best jouw standpunt te begrijpen maar andersom ?

• Elly P

Ik probeer jullie ook te begrijpen……..en enerzijds begrijp ik het ook wel………maar jullie moeten ook inzien dat jullie niet iedereen over 1 kam kunnen scheren…….