Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zijn mensen nou echt zo dom??

• Elly P

Zijn mensen nou echt zo dom, hebben ze te weinig kennis of zien ze het zoals ze het zien willen?? De dood van Theo, iedereen blijft het maar betrekken op de islam terwijl dit echt bullshit is!! Ok de moordenaar is een moslim (denkt hij), en hij voelde zich blijkbaar heel erg beledigd en wilde iets bewijzen tegenover de rest van de bevolking maar dat iedereen het blijft betrekken op de islam kan gewoon niet! In de islam is het ter strengste verboden om een andermans leven af te nemen, dit is een grootste zonde die er bestaat. Er staat geschreven dat je alleen mag terugvechten met oorlogen, dus wanneer je aangevallen wordt e.d. wanneer er dan dode vallen wordt het niet als een zonde gezien. Dus elke moslim die het geloof 100% goed toe zou passen zou nooit iemand vermoorden!! Dus mensen als mr B. en al die andere gekke uit andere landen die terroristische aanslagen plegen kunnen niet eens moslims genoemd worden, want zij passen de islam niet toe volgens de Koran!!!

• neutraal

Ja, de meeste mensen zijn erg dom! De media niet in de laatste plaats, die volomen overdreven angst zaaien.Die Mohammed B. is lid van een sekte. Zoals er zoveel sekten zijn. Kenmerk- ondoorzichtigheid , geheimzinnigheid, gevaarlijke rituelen en hersenspoeling. Geluk bij het ongeluk ( want moord is uiteraard ontoelaatbaar) is dat deze sekte hopelijk wordt opgerold. Slaap lekker!

• lex

Zozo linkse rakkertjes jullie weten dus alles zo goed?

Vertel dan eens in welk land waar moslims en andersdenkenkende wel in vrede met elkaar leven?

Welterusten

• neutraal

Verzin eens wat nieuws- of ga echt naar je bed!

• Elly P

Nou lexxiiee….in geen enkel land wordt alleen maar met vrede geleefd maar dit heeft echt geen betrekking tot geloof!!…..En of je nou een Jood bent of een Moslim dat maakt ook niets uit, maar ieder die een geloof goed zou toepassen (met NADRUK OP GOED) zou nooit geen misdrijven plegen!!

En uuhmmmmm…………zoals dat je bij mij overkomt geef je me de indruk dat je behoort tot de categorie DOM!!

• Elly P

Iets nieuwwss?? Zolang iedereen dit nog niet snapt…….is dit nog lang niet oud!

• lex

Laat mij maar dom zijn

Over een paar jaar zullen jullie er anders over denken klop dan ook niet bij mij aan

• Elly P

Lex schat………je hoeft niet dom te zijn…….en niemand komt heus niet bij jou aankloppen……….maar de mensen op deze aardbol zijn gewoon een stelletje idioten! Het enige wat ik niet kan uitstaan is dat ze deze idiote mensen betrekken op het geloof. Want het geloof staat hier volkomen los van!!!! Ik ben zelf een moslim en heb daarnaast niets tegen het christen- of jodendom ofzo. Maar in geen enkel geloof zullen dit soort misdrijven toegestaan zijn…….en ik vind dat iedereen dat moet inzien, en niet de geloven daarbij zwart maken!

• lex

Volgens mij is elke oorlog die er momenteel uitgevochten wordt en de meeste in het verleden te danken aan het geloof een andere oorzaak zou ik niet weten.

Maar ja ik ben dom natuurlijk

• Teyco

het geen je als laatste beweert klopt…..

voor de rest niet, geloof wordt vaak gegeven als reden voor oorlog…of laten we het anders stellen, sommige mensen gebruiken het geloof om oorlog te rechtvaardigen…kijk en daar mijn jongen zit het grote verschil….maar maak je geen zorgen dit soort dingen ga jij ook eens leren…..en dan kan je met de rest meepraten….want zeg eerlijk…als ik je reacties zo lees moet jij diep ongelukkig zijn…een en al negatieviteit…..

ik wens je geluk toe want jij hebt dat nodig…..sterkte vriend…