Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zijn mensen nou echt zo dom??

• Teyco

Diana, kijk dat kinderen het zeggen…ok…ze weten niet beter en vooral niet als iemand die in hun ogen het zou moeten weten hun zoiets doms verteld….maar dat een volwassene als jij die het beter zou moeten weten dat geloofd is een 2e…..een vraag aan jou..als de islam dit goedkeurd……dat betekend dat we wel bar weinig moslims hier hebben….als na zo een lange periode van hetze naar de islam maar 1 is opgestaan om het te doen, want als ik jou reactie mag geloven dan is het normaal volgens de islam en zou een islamiet dit dus goedkeuren……..heel erg triest allemaal…raad je aan niet door kindergedachten te laten beinvloeden…

• Teyco

Vraag aan jou…..

de woorden God bless america….

daarbij uitspraken van prominente priesters in America op televisie op prime time….zeiden het volgende:

de reden van het gebeuren 09-11 is dat god zijn beschermende vleugels van america heeft afgetrokken, dit omdat we homoseksualiteid accepetern, prostitutie tolloreren, abortus tolloreren…..dit is de reden waarom god 09-11 over ons heeft afgeroepen……

daarbij in de geloofsovertuiging die bush heeft geloofd men in armegedon…dit gebeurt bij de val van Babylon (ligt naast bagdad)….dit houdt in dat het einde van de wereld nabij is….judgement day..enz enz…

als ik jou dus mag geloven mag ik dit allemaal het christendom toerekenen want meneer beroept zich op geloof…….of kan het het misschien anders stellen door te zeggen, hij misbruikt zijn geloof om zijn gelijk te halen????

jou antwoord zou zijn nee……..want hij noemt god toch!!

heel primitief moet ik zeggen …deze stelling

• Teyco

Kijk Wil dat je niet slim bent geef je hier zelf aan….

geloof is juist een gevaarlijk ingridient in een arm land…immers mensen kun je daar gelijk achter je krijgen door een boek op te tillen….omdat veel mensen 2 dingen gemeen hebben namelijk armoede en het geloof…terwijl in een welvarend land mensen juist wat te verliezen hebben en niet kudde dier achtige trekjes hebben….zoek het maar op in de boeken meid…..indien je me niet geloofd

• Teyco

Prominent uitdraagd!!!!!

kijk naar wat je zelf zegt en naar het geen de politiek zegt….

ze wisten nog geen eens dat dit soort mensen hier zijn/waren, hier zijn ze afgelopen tijd pas achtergekomen…als men met deze ideologie te koop loopt zou men dit toch allang weten of niet

• Teyco

je geeft zelf het antwoord al, indien hij moslim zou zijn en de moslims dit zo ervaren houdt het dus in dat wij geen goede moslims zijn, immers volgens meneer B moeten moslims deze mensen doden……en hebben wij ons geloof niet gehoorzaamd…..als de rest zeg nee dit heeft niks met islam te maken en dus ook niet moorden en iemand (eenling) meent van wel…wie heeft dan gelijk….immers we hebben democratie hoog in vaandel zitten toch?? of geld dat nu in eens niet meer….kan ik best geloven hoor want aangaande dit onderwerp is de autochtoon vaak niet zo nuchter als men normaal wel is in dit land..

• Teyco

Je noemt landen in oorlog…..

tuurlijk zal men dit daar onder die noemer gebruiken…

een vraag aan jou…destijds in 2e WO werden ook aanslagen door NL gedaan op duitsers…..dit werd ook geoorloofd en werd aangemoedigd door de kerk met een priet praatje dat er 150 engelen je zouden opwachten bij de poorten van de hemel….of het nou 150 engelen zijn of 40 maagden…wat is het verschil???

• Elly P

Sorry hoor Wil, je bent dezelfde persoon als Lex??……Whatever…….beter ga je wandelen in het park ofzo, want jij lult echt de hele tijd al bullshit op dit prikbord!! Doen alsof je ergens verstand van hebt…..jonge of meisje JE HEBT ER GEEN KAAS VAN GEGETEN!!!!!!

• Mohammed

Klopt Wil.

Suriname is een arm land….leeggezogen waardoor Nederland bekend staat als het land van melk en honing.

• André

Ik blijf het vreemd vinden. Is het niet zo dat, door nu eenvoudig te stellen dat de dader geen (“echte”) moslim is, de gemeenschap daarmee de verantwoordelijkheid ontloopt ook bij zichzelf te rade te gaan ? Is het niet te makkelijk, dit gegeven zuiver alleen als een aktie van een doorgedraaide eenling af te doen ?

Hadden de “echte” moslims in de omgeving van de verdachte niet ook alerter mogen zijn bijvoorbeeld ?

En hoe gaat men de toekomst tegemoet ?

• Teyco

m.a.w een moslim moet ten alle tijden verantwoording afleggen voor iets wat volgens hen los van de islam en dus los van jezelf staat…

vraagje aan jou, worden nu verwacht dat de milleufanatiekelingen duidelijk stelling moeten nemen omdat Volkert gedaan heeft wat die heeft gedaan…moeten we nu alle vegatariers vragen of ze het eens waren met volkert en waarom ze deze dan niet hebben aangegeven……………