ik hoop het, ik vind linkse mensen vaak aardig maar ook vaak zo naïef, om maar even te generaliseren… :-)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsonbewust past iedereen zich aan, het is niet zo dat de autochtoon moet aanpassen of zo, maar dat gaat gedeeltelijk vanzelf, 1 klein voorbeeld is dat velen na het stappen even een broodje shoarma eten, is een heel klein voorbeeld, maar zonder de invloeden van de allochtoon was dit niet gebeurt, het zou eigenlijk zo moeten zijn dat je het mooie van iedere cultuur over zou kunnen nemen zonder dat je het gevoel hebt je eigen identitiet te verliezen….
net zoals ik naar de muur ga om een kroketje te trekken….nogmaals zijn kleine voorbeelden…
precies:-)
met aanpassen wordt vaak gelijk negatieve gevoelens aangewakkerd….dat is jammer maar als we verder kijken zouden we toch moeten concluderen dat we dagelijks vernaderen, meet heel veel dingen…je zou ook kunnen spreken van vermondialisering…….we kijken allemaal wel mtv…of tmf..naar de laatste trends…naar laatste mode…naar nieuwe muziek (vaak niet nederlands) enz enz….dit zijn allemaal dingen die ook niet nederlands zijn maar wel ons eigen wordt gemaakt…..positief zou ik zeggen , zolang het geen schade aanbrengt op iemand…alleen maar mooi
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?