Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

D.E. D.I.A.L.O.O.G. !

• SNIPS

Het verhaal van 1 persoon is geen waarheid maar een interpretatie van zijn/haar waarheid, altijd subjectief en nooit objectief - subjectieve aanname is nimmer, nooit niet, geen waarheid.

Maar deze filosofische onderbouwing gaat misschien iets te ver voor jullie rednecks.

SNIPS.

• SNIPS

De ziekelijke gewoonte van jullie om zo maar iets aan te nemen is werkelijk misselijkmakend. Schandalig dat jullie stemrecht hebben en jullie je mogen voortplanten.

• ahum

jij loopt al 15 jaar te filosoferen, snips, kom uit die droom, please, doe wat nuttigs voor de maatschappij, inplaats van dromend je geld te verdienen. en het intresseerd mij helemaal niet of je mij gelooft of niet. als je dan toch met onderzoekjes, haha, bezig bent, ga dan is kijken in gemeentes zoals delfshaven in rotterdam, kom van je luie reet af en doe eens iets, inplaats van op je luie reet je centen te verdienen.get to real life, snips, misschien snap(s) je het dan, hahahahahahahaha

• j.w.

Verhaal van 1 persoon is niet de waarheid? hahahahahah wat een domme reactie. Echt wat voor jou Snips. Ik begin mij af te vragen of jij wel snapt dat je bestaat.

• ahum

inderdaad j.w. hoe dom kan iemand zijn, he? hahahahahahahaha