Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

D.E. D.I.A.L.O.O.G. !

• SNIPS

Jouw waarheid, het is slechts een schets van wat jou is overkomen, en wie bewijst ons dat het waar is. Vooralsnog heb je nog niet veel realiteitszin getoond.

De reactie van Malcolm gaat over het feit dat wij geen interesse hebben in je tranentrekkende verhalen. Kortom: slaapverwekkend.

SNIPS

• ahum

mijn vader, helaas overleden, hoopte dat er nooit meer nsb-figuren gecreeerd zouden worden, maar helaas heeft jouw vader/opa voor dit nageslacht gezorgd, snips

• ahum

gelukkig liggen mijn aangiftes ernog, en van vele anderen, mede daardoor is het beleid in achterstands wijken veranderd, je mag daar alleen nog wonen als je loon uit arbeid hebt, hebben we aan dhr. pastor te danken, weg met al die niet geintrigeerde uitkering trekkende moslims, maare, ga jij maar lekker verder slapen, want jij snapt ook werkelijk helemaal niets, hahahahahahaha, schrijnend voor nederland dat er nog steeds van die figuren rond lopen als jij, echt zo'n softie, hihi

• ahum

wie is hier het slachtoffer? hahahahahaha, zielig geval, please zeg, jij kan alleen maar vloeken als je geen weerwoord hebt.hup hup, ga wat nuttigs voor de maatschappij doen,haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• SNIPS

Wacht, nu snap ik het niet meer. Ik was toch links? En nu opeens NSB? NSB was rechts, dus… jouw soort mensen. Wat ben ik nu volgens jou? Links of rechts? Hoe kunnen weldenkende mensen als ik nu communiceren met mensen zoals jij die niet eens weten wat ze nu eigenlijk willen zeggen?

SNIPS

• SNIPS

Je hebt geen idee hoe hard ik ben… en dat komt omdat jij geen mensenkennis hebt en alleen maar kunt naroepen van neofascisten brallen. Jij kunt alleen zwart en wit zien, en dat kunnen veel lage diersoorten ook alleen maar zien.

SNIPS

• ahum

jij bent gewoon een nsb'r, snips, treurig dat die nog bestaan anno 2005

• ahum

nou, snips kraait weer eens onzin uit, en jij hard? hahahaha, je bent zo softie als de pest.

• ahum

een gore stinkende linkse landverrader, snips, klinkt dat beter? hahahahahahahahaha

• SNIPS

Leg uit?

Met andere woorden: onderbouw je mening.

SNIPS