ik zeg helemaal niet dat wat er nu zit het zo goed doet, maar met bv een minister zoals verdonk, ja, ben ik dik tevreden.ik werk me ook te pletter om mijn huur te kunnen betalen, en weet je waarom? omdat waar ik gewoond heb mijn 2 kindertjes uitgemaakt werden voor varkentjes, omdat ze van die roze wangetjes hadden, of bloemkooltjes, omdat ze zo blond waren, ja precies, ze werden geziekt door moslim kinderen, terwijl er geen enkele aanleiding voor was, en ja, tuurlijk heb ik aangifte gedaan, maar het enige wat ze me aanboden was een ander huis voor 660 euro per maand. heb ik aangepakt, omdat ik mijn kinderen zo niet wil laten opgroeien tussen haat van moslims tegen westerlingen, want zo is het wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! op dat moment was dat de ommekeer van mijn mening tegenover moslims, heb me jarenlang uitgesloofd voor die lui, vrijwillig in clubhuizen gewerkt om het hun naar de zin te maken, altijdt opgekomen voor die lui, maar nu is voor mij de maat vol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe kan ik dit aan mijn kinderen uitleggen?????????????????????????? hoe in godsnaam moet ik hun uitleggen waarom die moslim kinderen zo doen tegen hun? en kom niet met ach, een enkeling, neeeeeeeeeeee, de hele wijk, ze riepen zelfs alle klote nederlanders weg hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en niemand, maar dan ook niemand die hier iets aan doet, overal krijg je gelijk, maar niemand doet iets. zo, het is eruit, heb me gal gespuwd en nu begrijpen jullie misschien waar bij mij de ommekeer is gekomen, was zo links als de pest, maar rechts gaat het nu winnen, groetjes