De ‘dialoog’ is de pest van onze samenleving. Job Cohen, je weet wel..het Amsterdamse burgermeestertje…..zal tijdens zijn dialogen nog zijn besneden pikkie in een geitenreet stoppen op het altaar van een moskee als hij hiermee de lieve vrede zou bewaren. Hoe dan ook, uwe zwaar labiele achterlijkheid Malcolm, inderdaad…..de angst regeert en ja, er zijn ook Nederlanders die foute dingen doen. Echter, ik ben van mening dat autochtone Nederlanders zich in de loop der eeuwen rechten hebben verworven waar een alochtoon onmogelijk aanspraak op kan maken. Eigenlijk constateer ik wederom dat jij, Malcolm de onwetende, wederom lult als een kip zonder kop met vogelgriep. Sterker nog Malcolm, jij bent niet geboren, jij bent uitgescheten door een zieke meeuw ergens in een alochtone achterstandswijk en bent vervolgens gaan muteren als een aan-de-lopende-band-onzin-uitkotsende-@!#$, die van mening is dat er nog hoop is voor onze multiculturele samenleving. Malcolm, word wakker of slaap verder maar kies je voor het laatste…doe dat dan ver hier vandaan. Nederland is nog net te redden. Fortuyn zei het al, het is vijf voor twaalf en we kunnen ons land nog redden maar daar moeten we wel keihard voor knokken. Vanzelfsprekend zonder randdebielen als jij Malcolm, want types als jij etaleren een zieke vorm van idealistisch vertrouwen in de multiculturele samenleving terwijl deze volledig is mislukt. Overigens ook dankzij types als jij maar dat leg ik je nog wel een keer uit. Frankrijk is een voorproefje van wat de rest van Europa staat te wachten. Sla de boeken van Nostradamus er maar op na. Het enige lichtpuntje dat Frankrijk heeft is dat Le Penn's Front National zal welvaren bij het wangedrag van de geitenneukers. Want uitschot is het, die Noord-Afrikaanse zwijnen die de metro van Parijs onveilig maken. Dat laatste heb ik herhaaldelijk aan den lijve ondervonden. Wederom rest mij te zeggen dat ik spuug, correctie: KOTS, op de multiculturele samenleving die, Malcolm-met of zonder allerlei door de linkse overheid gesubsidieerde projectgroepjes, GEEN ENKELE KANS VAN SLAGEN HEEFT.