Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik sta op!

• Son

Even paar misverstanden uit de weg helpen Tecyo

• Ik ben niet eens met de uitspraken van Theo van Gogh en Ali Hirsi.

• ik ben tegen misbruik vanuit het geloofsovertuiging.

• ik ben tegen het mond snoeren door middel van afgedwongen excusen

• ik ben tegen dat dit soort lui de dienst uitmaken

• ik ben tegen buitenlanders waar ik mijn mening tegen uit uit wordt gemaakt dat ik discrimnineert.

• ik ben tegen mishandelingen.

• ik ben tegen mens onterende handelingen.

• ik ben tegen dierenmishandelingen

Ben ik zo misschien iets wat duidelijker:?

Ik ga even onderbouwen waarom ik Ali Hirsi wel moedig vind, ook al ben ik niet mee eens met haar uitspraken en van ook niet met alle uitspraken van Theo van Gogh.

• Zij is van op de hoogte van haar gevaar die zij zou kunnen lopen.

• Zij maak degelijk gebruik van haar grondwet die Nederland toestaat.

• Het is toegestaan want is gedoogd toch?

En bovendien hoeveel hebben wij moeten dogen?

Son

• Son

Ik heb jou toch niet beledigd?

Mij boeit het echt niet dat jij Turk ben of niet, maar wel dat je net als ik een mens bent.

Maar troost je ik ben een Hollandse boerenmeid, maar ook gediscrimineert door mijn eigen vaderlandslief hebbende bewoners en weet je waarom?

Om ik doof was, heb jij gezien hoe mensen met doven omgingen in de jaren zestig? Ik was toen al labiel verklaart en dat was je toen als doof zijnde.

Maar hoe we wenden keren het geeft idd geen recht om anderen te beledigen daar ben ik met jou helemaal eens. Dat zij ons land vertegenwoordig in die zin, blijk toegestaan te zijn. De vraag die ik meermalens stelt aan mezelf, is hoe is het in Godsnaam zover gekomen. Waar is en lag de oorsprong, oorzaak?

En dat het toevallig Marokkanen betref die als een rode draad in mijn leven loopt, kan ik ook niets aan doen, maar wil je me geloven dat ik niet op die doelgroep heb gemunt. Zo werkt het mij niet.

Son

• H.Noot

Tja, mooi gezegd, echter 1 ding staat me niet aan

en dat is deze uitspraak:

“Tja van Gogh was niet altijd even sprakelend in zijn bewoordingen als het ging om de problemen in onze samenleving, hij beledigde….. maar dat was zijn RECHT!”

Ik vraag het me af of het een RECHT is iemand te beledigen en op zijn ziel te trappen en dat deed van Gogh!! Hij had geen respect voor zijn medemens!!!

Hij was aan het dissen.

Dat is wat er met de maatschappij gebeurt en dat heeft niets met allochtonen en autochtonen te maken!

Verloedering allom! mensen uitdagen! en dan is het opeens gek dat een andere gek opstaat om zijn recht te nemen? Nee ik ben het daar zeker niet mee eens!, maar het gebeurt toch zomaar.

Wij moeten eens ophouden met de vinger naar de ander te wijzen en eerst eens bij ons zelf te rade te gaan!

• Teyco

vind ik bewonderingswaardig na al die ellende die je ebt meegemaakt toch niet over een kam wil scheren…..heb ik absoluut respect voor..

• Bob van Duin

uhh foutje het waren chinesen dioe werden gesmokkled en het met de dood hebben moeten bekopen de smokkelaars waren volgends mij westers

• natascha zwart

ach mohammed,

had je nu echt gedacht dat een geboren en getogen nederlander zich wel thuis voelt hier?

nooit zal je een volwaardig lid worden van de samenleving, daar is het te gevarieerd voor, teveel bevolkingsgroepen die elkaar accepteren maar toch ook weer niet. De ene een grote mond een ander veels te stil, weer een ander welke teveel waarde legt op geloof en weer een ander die de oude en moderne tijd niet meer kan onderscheiden.

• jet

dat vind ik bullshit dat je nooit een volwaardig lid van deze samenleving zult worden want ik woon in een grote stad en ken een heleboel Surinamers en Indo's en Spanjaarden en die hebben totaal geen problemen en ook hun kinderen niet maar het zijn wel mensen die hun kinderen, die inmiddels tegen de 20 lopen, normen en waarden bij hebben gebracht en die moeten werken voor hun centen.Mohammed schreef:

>

> Zelf ben ik een moslim van Surinaams - Hindoestaanse afkomst

> en zeer gematigd in mijn denken. Hoe goed je ook in de

> Nederlandse samenleving integreert, een volwaardig lid van

> deze samenleving zul je toch nooit worden !

>

> Dus ook de roep om integratie is lood om ijzer.