Lieve Teyco,
Ik word hier dagelijks vooruit gemaakt als een vieze vuile k. @!#$ door een stelletje asso, waar ik nog ver boven kan staan. En geloof mij maar dat zegt meer over hun dan over mij. Ik laat niet toe om beledigt te laten voelen of te zijn.
Raar he? Dat het ook zo kan?
Of ben ik abnormaal en moet ik hun hersenen in elkaar slaan.
Ik behaal mijn rechten via waarden en normen en wetten.
Men hoef voor mij niet te gaan denken hoe ik dat doe, men hoeft niet te gaan suggeren, want ik heb niets te verbergen, men hoeft geen voorstelling voor mijn in te gaan vullen. Is maar goed dat je aan mij vraagt zo zie je dat ik jou beantwoord.
Maar goed van die groter toeters lafaards die mijn zoontje te pakken dacht te nemen heb er eentje wel een mep van mij gekregen. Met 22 stoere binkkies om een kind van 12 gaan staan en hem dwingen tot ontmenserende daad te laten uitvoeren. (vlak nadat Theo werd vermoord)
Waren ze op de vlucht. Later kwam een oudere Marokkaan en haalde het verhaal bij mij waarom ik gemept had. Ten eerste vertel ik de bovengenoemde verhaal en ten tweede ik laat me niet voor vuile vieze witte k. @!#$ uitmaken, omdat ik hun verveling niet kan waarderen en mijn kind daarvoor te laten gebruiken.
Moet nageven dat ik zeer verbaast was over zijn antwoord, hij gaf mij gelijk.
Trouwens ik moet ook eerlijk toegeven dat ik nu veel feller bent dan ooit.
Had ook niet bij stil gestaan wat mij kon overkomen nadat ik die mep verkocht had.
Maar ik laat me ook niet sollen en had niets met geloof of wat dan ook te maken en was eerder door die stomme macho gedrag en lekker terroriseren.
Doet me denken aan het liedje van Robert Long
Toe maar jongens, de beuk erin
En weet je vertel mij niets over Marokkanen, heb zelfs een broertje als half Marokkaan (biologisch) en een neefje als half Marokkanen (biologisch) beiden onstaan vanuit verkrachtingen. Ik hou zielsveel van hun en gelukkig hebben zij die arrogatie niet die waar de Marokkanen gekenmerkt mee worden. Sterker nog!
Mijn broertje en neefje hebben verschrikkelijk hekel aan Marokkanen en laat ik een soffie zijn, ik heb geen hekel aan Marokkanen alleen aan mensen die zoiets flikken en het zijn natuurlijk niet alleen Marokkanen die het doen.
Bovendien men te ver gaat met hun betoog ga niet dreigen maar mee rond aan de tafel en laat je eigen stem horen ipv excuus afdwingen. Ik zal zelf nooit zo uitlaten uit respect naar de mens, maar dan nog geeft mij het recht niet om te chanteren met de dood, als je niet excuusseert.
Bovendien men kan wel excuus aanbieden maar is het wel gemeend?
Sta mensen daar wel eens bij stil, dus excuus aanbieden?
Waar is de excuus aan onze adres?
Nou vertel?
Son