walg walg, het idee alleen al dat jij mijn broer zou zijn, doe me een lol zeg……………………………………. echt sekte praat van jou, mag ik ff kotsen………………………………..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumssnips, uit eigen ervaring moet ik aan je kenbaar maken dat je dat soort gevoelens alleen maar hebt als het je eigen vlees en bloed betreft. Ik heb ooit met pedo's gewerkt die gedetineerd waren, dat kom ik niet meer toen ik zelf kinderen kreeg. Je ziet alles in een ander daglicht. De doodstraf voor dat soort mensen? Ja ik denk het wel, het is een ongeneeslijke ziekte, om de maatshappij de kosten van een levenslange opsluiting te besparen is dat wel zo humaan. Knap als jij niet zo inelkaar steekt en dat je alles kan relativeren vanuit het standpunt van liefde. Helaas misschien voor jou is de wereld niet meer lief te noemen. Voor jezelf opkomen, grenzen vasstellen, fatsoensnormen, opvoeden, armoede bestrijding, daar heeft de wereld meer aan op dit moment dan alleen de boodschap van pure liefde.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?