Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sadam Hussein

  • karel

    je hebt geen gezin dus………………………………………………………….. je eigen vlees en bloed is het belangrijkste wat er op deze wereld bestaat, maar omdat jij dat niet hebt, kun je daar ook niet over oordelen, dus……………..DOE DAT DAN OOK NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • karel

    ik hoef alleen maar naar jou foto te kijken en dan zeg ik : ZIELIG whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Teun

    Lian we leven in een rechtstaat als je je niet kunt gedragen zout dan lekker op naar marokko, daar kun je jou behoefte aan eerwraak vervullen. Het moet niet gekker worden met jou. Ze hadden jou wel effe een inburgeringscursus kunnen aanbieden nadat je uit je container uit china kwam kruipen.

  • Teun

    Deze man heeft ervoor gezorgd dat er minder moslims zijn dus je zou wel wat meer respect kunnen tonen.

  • j.w.

    buuuuuuuurp!

  • j.w.

    zet dit soort onzin maar op die zielige website van je ! Sekteleider!

  • j.w.

    Foei Sadam Hussein, Ik ben niet boos op je hoor, eerder teleurgesteld is Snips motto.

  • j.w.

    He dat is een goeie Teun, hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha

  • Teun

    Wat lees ik nu Lian, ben je in Gambia op sexvakantie geweest en gelijk maar zo'n meehapper meegenomen ?

  • SNIPS

    Ik heb twee zussen, een vader en een moeder - dat is eigen vlees en bloed, maar ik ben het niet met je eens dat dat het belangrijkste is. Uiteindelijk zijn we allemaal 1, en stammen we van de oermoeder af, en zijn we dus allemaal broers en zussen.

    SNIPS