Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

echt hypocriet

  • j.w.

    Snips wees ons gister op de smerige zaken die Frans van Anraat gepleegd heeft. Tja want we zaten met zijn allen te kankeren op Samir A en hij hoorde ons niet over Frans. Met de chemische grondstoffen die Frans geleverd heeft aan Sadam Hussein zijn vreselijke dingen gebeurd. Dat is een feit. Snips noemde ons hypocriet omdat we dus alleen over de buitenlanders lulde.

    Ik neem aan dat Snips wil dat Frans zo hoog mogelijk gestraft word. En hier komt het woordje hypocriet weer om de hoek kijken. Snips is één van die linkse rakkers die tegen de oorlog in Irak is. Tja Amerika en zijn vriendjes hebben er toch niets te zoeken, hoor ik Snips denken. Maar in Irak woont nu juist die persoon die met het de chemicaliën van Frans een heleboel mensen vermoord heeft en die persoon was nog president ook. En horen we daar Snips over? Nee dus. Als het aan Snips lag, lieten we de hoofddader lopen en strafden we alleen zijn leverancier.

    Wie is hier nu de grootste hypocriet? Juis ja Snips.

  • malcolm

    :Z

  • j.w.

    Moeilijk he de waarheid? Een hele volwassen reactie ook! Het toont weer helemaal aan wat voor zielig persoon je bent. Ik denk dat jij het beste op het prikbord van sesamstraat kunt gaan prikken. Misschien dat je dan net met het niveau van Pino, iniemini en tommy meekan.

  • kees

    helemaal mee eens, j.w als links een beetje tegen gas krijgt weten ze niet te reageren, zuuuuuuuuucht

  • SNIPS

    Leuk om te zien dat ik zoveel los maak, maar dan nu de feiten:

    Ten tijde van de gifgasaanval op de Koerden, uitgevoerd door Saddam Hoessein, was de Amerikaanse regering bevriend met Saddam, zij steunden hem in zijn oorlog tegen Iran. Als Amerika toen was binnengevallen met als reden dat Saddam de rechten van de mens schend en massamoord pleegt, was ik het er helemaal mee eens geweest.

    Deze Golfoorlog is begonnen omdat Saddam banden met Al Qaida zou hebben - NIET WAAR, WAS EEN LEUGEN - en omdat Saddam massa vernietigings wapens zou hebbben - NIET WAAR, WAS EEN LEUGEN. Dus hoe kan ik voor die oorlog zijn? Ze zijn Irak niet binnengevallen omdat Saddam misdaden tegen de mensheid pleegde, want Amerika heeft zelf de raketten geleverd waarmee Sadddam de gifgasaanvallen heeft gepleegd.

    Je kunt me hypocriet noemen, dat zal me verder aan mijn reet roesten, maar het irriteert me dat jij niet eens de moeite doet om de feiten te kennen en alles bij elkaar trekt. Dat is gewoon dom.

    Saddam is een zwijn, ik ben blij dat hij afgezet is, maar dat hadden de Amerikanen tijdens de 1ste Golfoorlog moeten doen. Nu is het een verkeerde oolrog om de verkeerde redenen - en het zal de ondergang van Amerika zijn en het Kapitalisme zoals wij dit nu kennen - EN OOK IK VIND DAT K U T ! - want dat houdt in dat China de macht gaat overnemen, en daar wil ik niets mee te maken hebben.

    SNIPS

  • SNIPS

    Hou toch eens op man - dat gezeik over links en rechts - links bestaat niet en rechts is een fabeltje, je hebt gewoon mensen met macht en mensen zoals jij en ik die de @!#$ zijn.

    HALLO, WAKKER WORDEN !

  • kees

    jouw wereld is 1 illusie, snips, treurig

  • SNIPS

    Jouw wereld is ook 1 illusie, maar jij hebt het niet door, en dat is pas écht treurig.

  • kees

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, makkelijk he om de bal terug te kaatsen, hahahahahahahaha

  • j.w.

    Ach ze kunnen Hussein betet laat pakken dan nooit. Waar baseer je trouwens op dat ik de feiten niet ken? Omdat ik niet het hele verhaal opratel?