Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

echt hypocriet

• malcolm

Ja.

• j.w.

Waarom vertelt Snips dan in eerste instantie niet het hele verhaal? Oja dat is heel iets anders toch?

Malcolm, ik snap best dat je een beetje gefrustreerd bent hoor. Je bent immers al door iedereen uitgekotst en vroeger op school was je al het pispaaltje. Dit verbaast me ook niets.

• Karel

Nou gezien de hoeveelheid achterlijke stomiteiten die jij hier neer zet, heb jij nooit op school gezeten. Hooguit een debiele schooltje.:D

• kees

ach, jouw reacties tonen ook niet echt intellegentie, maakt niet uit, hoor, maar val een ander dan ook niet aan.

• Karel

Ik heb geen roetmop nodig om uit te leggen dat ik geen racist ben.:)

• kees

nou nou, dat bedoel ik dus, karel, hahahaha. ik ben met mijn vrouw getrouwd, omdat ze bloedmooi is en ik van haar hou, en niet als excuus.dit bewijst maar weer eens hoe waardeloos je bent, hihihihi.

• malcolm

Go Kees !! Go !!

Give it to him !

Karel,je bent zielig met zulke opmerkingen.

• kees

dank je malcolm, haha, had niet gedacht dat we het nog eens zouden worden

• malcolm

We zijn en blijven mensen,ik hou niet van ruzie,hou geen eens van politiek,maar het wordt je opgedrongen,je komt er niet onderuit……

• kees

daar heb je gelijk in. als iedereen nou eens wat aardiger voor elkaar werd,waren er een hoop problemen opgelost.en al ben ik rechts aangelegen, dat betekent niet dat ik dol ben op de politiek.en ja, het word je ook opgedrongen, maar toch zal ik ten alle tijden mijn stem uitbrengen, omdat ik vind dat dat het enige middel is waarmee je kunt aangeven waar je het juist wel of juist niet mee eens bent.neem de euro, ik weet zeker dat als wij als burgers mee hadden mogen beslissen die euro er nooit had gekomen.