helaas beseffen nog steeds veel mensen niet hoe belangrijk stemmen is
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAch,
mensen mogen denken dat ik een racist ben. Laat ze maar lekker denken. Kan me echt geen reet schelen. Ik weet dat ik het niet ben. Ja ik doe wel is harde uitspraken. Dat is meer uit emotie en ook om een beetje te stangen. Wie doet dat niet hier. Als Malcolm eerlijk en oprecht is, geeft ie toe dat ie soms ook een beetje zit te zuigen en te stangen.
Maar veel van mijn uitspraken zijn oprecht. Alleen zo jammer dat goed onderbouwde stukken over bijvoorbeeld Turkeije in de Eu, werden weggehaald in het verleden.
* ik vind nog steeds dat Nederland vol is
* Ik vind nog steeds dat de radicale Islam een gevaar voor de westerse
samenleving is.
* Ik vind nog steed dat Turkeije niet in de EU hoort
Als je op de bal speelt en niet op de man, kunnen we gewoon praten:
j.w. schreef:
> * ik vind nog steeds dat Nederland vol is
Ik niet, ik vind alleen dat we de asielzoekers meer zekerheid moeten bieden, zoals het nu gaat is ronduit schofterig.
> * Ik vind nog steeds dat de radicale Islam een gevaar voor de westerse samenleving is.
Ik vind elke radicale religie een gevaar voor welke samenleving dan ook. Ik vind bovendien dat politiek en religie gescheiden moet worden - dit houdt in dat het CDA niet meer in de kamer mag tenzij ze de bijbel als leidraad afzweren.
> * Ik vind nog steeds dat Turkeije niet in de EU hoort
Ik ook.
Dus, zoals je ziet, zijn we het op twee van de drie punten redelijk met elkaar eens.
SNIPS
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?