Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

brand

• lian

hoe erg het ook is dat bewakers bekogeld worden, van interne bron weet ik dat de bewakers zeker niet vies waren van het, pesten en kleineren van de gevangenen. Dat was daar schering en inslag. Dat krijg je namelijk met ongeschoold personeel……Waarschijnlijk werkten daar vele JW tjes

• j.w.

Sorry hoor Lian,

maar wat je nu zegt, slaat echt nergens op. Bewakers die ongeschoold zijn. hahahaha. Wat ben jij dom zeg…. schooltje niet afgemaakt Lian.

• cavia~

In alle media werd luid en duidelijk kenbaar gemaakt dat het om ongeschoolde krachten en uitzendkrachten ging. En als je hier een bericht plaatst, plaats dan het hele verhaal. Die gevangenispastor vertelde namelijke ook dat sommigen al maanden op een onmenselijke manier in hokken opgeloten zitten in de zenuwslopende onzekerheid van wat hun te wachten staat bij en na uitzetting.

Maar j.w haalt er dus alleen uit wat hij voor zijn onsmakelijke racistische l ulverhalen kan gebruiken.

• lian

kan mij ook niet voorstellen dat J.W. een school heeft afgemaakt

• Malcolm Y

Nederland is niet vol,in zeeland en friesland is ruimte zat voor woningen,er is werk genoeg als men maar wil…..nederland is NIET vol.

• j.w.

Tuurlijk Malcom, als het aan jou ligt, wordt heel Nederland volgebouwd. Kan wel merken dat jij nog nooit iets van de schone natuur van Nederland hebt gezien, je nog nooit van boeren hebt gehoord waarvan het land is onteigend voor huizenbouw. Je kunt een land gewoon niet volbouwen Malcolm, het wordt een zooitje als dat gebeurt.

@!#$ toch niet zo dom met je er is genoeg werk als men maar wil. Waarom zijn er nu dan zoveel werkelozen? Omdat er zoveel werk is? Je weet echt niet waarover je praat man.

• Malcolm.

Ik weet degelijk waar ik over praat.Nederland is beslsit NIET vol,het is goed dat de grenzen over fysiek zijn opgeheven,kijk naar je eigen mensen,de Friezen,willen die eigenlijk wel iets met de rest van ons land te maken hebben eigenlijk vraag ik me wel eens af…

• Holy Shit

Ze moeten hier niet zo zeuren.Dan hadden ze niet hier na toe moeten komen.En daarbij…diegene die nu zijn verbrandt wilden toch niet terug,nu hoeven ze niet meer terug.En wat ook nog een voordeel is…hun familie kan nu “schade vergoeding” eisen,dus ze komen er beter vanaf.Diegene die hier zaten,daar hadden ze toch niks meer aan,nu levert hun dat misschien nog een aardig zakcentje op.