Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

brand

• lian

denk ik ook niet

• j.w.

Zo Cavia een volwassen reactie van jouw? Ik schiet er bijna vol van.

Hoe dan ook, Nederland kan die illegalen ook niet houden. Nederland is vol. We kunnen nu niet eens alle inwoners aan werk helpen en nu is de woningnood al hoog. Laten we eerst dat is oplossen en dan is er misschien nog ruimte voor nieuwe immigranten.

• cavia~

Op zoveel stomiteit en onbenul reageer ik meestal ook niet.

• Malcolm Y

Auteur: j.w. (—.cable.quicknet.nl)

Datum: 31-10-2005 18:29

Hoe dan ook, Nederland kan die illegalen ook niet houden. Nederland is vol.

Nederlandje is helemaal niet vol,in friesland en zeeland is plek zat.Probleem is dat ze iedereen in de randstad douwen…..

• j.w.

Jij snapt er echt niets van Malcolm. Nederland is weldegelijk vol. Ja Malcolm als je het ijsselmeer drooglegd weet ik ook wel dat Nederland nog lang niet vol is. Maar waar het om gaat is dat Nederland vol zit op het gebied van huisvesting, werkgelegenheid, enz, enz.

• j.w.

Vanavond op het nieuws hoorde ik de gevangenispastoor van Schiphol doodleuk zeggen dat de bewakers door getineerden zijn bekogeld met biljartballen en biljartkeu's.Wat een walgelijke mensen zijn het ook!. Moge duidelijk zijn dat ik hiermee niet de bewakers bedoel. Ik was al zeker van mijn zaak maar nu weet ik het helemaal zeker.

Al die gedetineerde illegalen zo vlug mogelijk het land uit. Wat een walgelijke apen zijn het toch om mensen te bekogelen die medegedetineerden willen redden uit een vuurzee. Walgelijk, walgelijk en nog is walgelijk.

• Malcolm Y

Jouw benaming “apen” vindt ik walgelijk.En Nederland is NIET vol !

Er is plek zat.

• Malcolm Y

Huisvesting ….bedoel je hiermee de hollandse huisjesmelkercriminelen die een Africaans gezinnetje met 3 kindertjes voor 500 euro per maand in een 2 kamer huisje laat zitten waar de schimmels op de muren staan in de pude achterstandswijken soms ?!!

• j.w.

Nederland is dus wel vol. Kijk maar naar de werkeloosheid, naar het woning te kort. Verder hoeft niet ons hele land volgebouwd te worden voor asielzoekers. De Nederlandse natuur is vreselijk mooi. Jammergenoeg weten de meesten dat niet eens. Zonde dus om alles aan woningbouw op te offeren. Maar goed, ik speel verder niet mee met een welles/nietes-spelletje. Dat is meer iets voor kleuters.

• j.w.

nee, ik bedoel de sociale huurwoningen. Wou jij soms beweren dat we er daar genoeg van hebben?