Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nederland is geschiedenis

• SNIPS

tuurlijk…

• SNIPS

tuurlijk…

• j.w.

Israël staat volledig in zijn recht. Ze bestrijden het moslimterreur in hun land. Is in mijn ogen niets mis mee. Ja en ze gaan iets anders te werk dan wij. Maar in Israël worden aan de lopende band onschuldige burgers vermoord door Moslimterroristen. Palestina bestaat niet meer Malcom. Die naam is gewijzigd in Israël. Is toch niets mis mee? Er zijn in het verleden zoveel landen van naam veranderd.

Het land Tsjesjenie heb ik nooit van gehoord Malcom. Waar ligt het. Of bedoel je Tjetjenië?

• j.w.

Israël staat volledig in zijn recht. Ze bestrijden het moslimterreur in hun land. Is in mijn ogen niets mis mee. Ja en ze gaan iets anders te werk dan wij. Maar in Israël worden aan de lopende band onschuldige burgers vermoord door Moslimterroristen. Palestina bestaat niet meer Malcom. Die naam is gewijzigd in Israël. Is toch niets mis mee? Er zijn in het verleden zoveel landen van naam veranderd.

Het land Tsjesjenie heb ik nooit van gehoord Malcom. Waar ligt het. Of bedoel je Tjetjenië?

• j.w.

Israël staat volledig in haar recht. Ze bestrijden het Moslimterreur met harde hand. Daar zou Nederland is een voorbeeld aan kunnen nemen. Nu is het nog niet zo ver dat er in Nederland zelfmoordterroristen actief zijn, maar als het zover komt hoop ik dat Nederland net zo te werk gaat als Israël. Palestina bestaat trouwens niet meer Malcom, het is al een aantal jaren Israël. Niets mis mee toch? Er zijn immers in het verleden genoeg andere landen van naam veranderd.

Ehhh Malcom waar ligt Tsjesjenie?