Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nederland is geschiedenis

• JR Ewing

Fuat, ik ben blij dat je dit zegt. Jij spreekt namelijk voor het gros van de moslims in Nederland. Al geloof ik dat je fake bent en gewoon reacties aan het uitlokken bent. Wat je trouwens aardig lukt. Je bent er bijna beter in dan ik.

• JR Ewing

Israel is een land dat is omringd door uitsluitend agressieve, fundamentalistische moslimstaten. Alles wat Israel doet is uit zelfverdediging. Iedereen die dit niet inziet is net zo achterlijk als al die Palestijnse zwijnen. Voor een land als Israel kun je uitsluitend respect tonen. Buitengewoon heldhaftig om zo stand te kunnen houden tussen al die islamitische honden. ISRAEL IS THE GREATEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LANG LEVE SHARON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• JR Ewing

Het doet me pijn aan m'n hart om dit te zeggen, maar in dit opzicht ben ik het met je eens, Malcolm Y.

• JR Ewing

Wederom een reactie die mij doet beseffen dat je een simpele labiele trut bent, Trudy. Dank je voor de zoveelste bevestiging.

• JR Ewing

Correctie, ik ben geen racist. Ik richt mij hoofdzakelijk tegen en bepaalde religie. Af en toe dik ik het een betje aan met een racistische uitlating om debieltjes als jij uit de tent te lokken. Lukt me aardig, ha ha ha ha, sukkel!

• JR Ewing

Leer toch eens Nederlands, stumper, als je ooit serieus genomen wil worden.

• j.w.

Voor diegene die nu nog niet snappen waar verzekeringsmaatschappijen op uit zijn:

VERZEKERINGMAATSCHAPPIJEN ZIJN ER OM GELD TE HALEN EN NIET UIT TE GEVEN. ZE WILLEN NAMELIJK WINST MAKEN.

• j.w.

Tja, Trudie zal de volgende keer ook wel met een slap verhaal komen dat J.W. eigenlijk J.R. Ewinng is en ze dat ie de host van dit prikbord is. ahahhahahahaha

• Malcolm y

Auteur: eric (61.189.240.—)

Datum: 14-10-2005 20:50

Dat ligt maar helemaal aan de situatie bv die schandalige actie in Beslan is puur terrorisme

Geheel mee eens,niet goed te praten,moet zwaar gestraft worden,maar wat doen die idioten van de Russen al die tijden in het door HUN geterroriseerde Tsjesjenie ??

Wat doen ze daar ?!!!

Wat doen de Israelis in Palestina met hun tanks en moordwapens ??!!!

• j.w.

Israël staat volledig in zijn recht. Ze bestrijden het Moslimterreur. Nederland zou er een voorbeeld aan kunnen nemen.

Je kunt wel merken Malcom y dat jij je niet in de geschiedenis van Israël verdiept hebt. En Tsjesjenie? dat land bestaat niet eens man, wat @!#$ je dan?