Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nederland is geschiedenis

• Fuat

ik vind goed zij gedaan hebben ze hebben gewonen want ze hebben gazastrook verovert net als rooie sien in twede wereltoorlog duitsers dood gemaakt voor nederland, zij zijnn held, vind jij ook ?

• lian

yeh snips !!

• Fuat

hoii jr, ik vint alleen die oogjes staan nieet goed en ook de restorant zijn niet schoon de smaakpolisie wass daar ook en zeg niet goed jij word dan zieek.

• Malcolm Y

Ik vindt verzekeringsinstellingen een stelletje laaienlichters,de meesten betalen geen eens uit of gaan ineens moeilijk doen als je een schademelding hebt,maar wel elke maand de premies opstrijken.

• Trudie

Dat is zo'n baantje van mapje open, stempeltje zetten en mapje op stapel. Prima baantje voor jou, meer zit er voor jou ook niet in .

• Trudie

Israel is een terreurstaat die blazen je huis op als 4 straten verderop iemand word verdacht van terrorisme.

• Trudie

Bij dat laatste kan ik me wel iets bij voorstellen ik heb eens een schoenveter in mijn bami gehad.

• Maya

He Fuat, je bent wel goed geintegreerd dat jij iets weet over rooie Sien of heb jij je inburgeringscursus soms goed afgerond

Jammer dat je weinig inhoudelijk reageert ‘n beetje oppervlakkig..want als je echt iets wist over teroristische aanslagen dan wist je heus wel wat beweegredenen zijn van teroristen..zeker nooit zelf in pakistan en Tjetchenie geweest als er hel op aarde is dan is t in die landen wel. een broeikast van ellende ’n uitzichtloos bestaan daar en als iemand jou hemel beloofd en je kan als martelaar sterven dan heb je t wahala bereikt. Ik keur dergelijke acties absoluut niet goed want t gaat over onschuldige mensenlevens en het gaat over de islam die flink misbruikt wordt waarbij de naam van god wordt genoemd …vreselijk… maar ikzelf sta er niet raar van te kijken dat dergelijke dingen gebeuren..

• eric

Dat ligt maar helemaal aan de situatie bv die schandalige actie in Beslan is puur terrorisme. Maar als er een aantal Russische soldaten worden gekild is dat wat mij betreft geen terrorisme. In Israel heb je te maken met terrorisme van 2 kanten. En dan vind ik staatsterrorisme net even iets erger. Dan heb ik meer begrip voor de Palestijnen, sterker nog als ik daar zou zijn opgegroeid zou ik er waarschijnlijk ook eentje zijn.

• eric

Precies Fuat en die reactie krijg je ook als de Amerikanen over hooguit een jaar of 2 moeten vertrekken uit Irak. Dan zal Al Qaida de overwinning claimen en iedereen in die wereld zal dat geloven. Daarom alleen al had die hele oorlog niet moeten plaatsvinden.