ik vind goed zij gedaan hebben ze hebben gewonen want ze hebben gazastrook verovert net als rooie sien in twede wereltoorlog duitsers dood gemaakt voor nederland, zij zijnn held, vind jij ook ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHe Fuat, je bent wel goed geintegreerd dat jij iets weet over rooie Sien of heb jij je inburgeringscursus soms goed afgerond
Jammer dat je weinig inhoudelijk reageert ‘n beetje oppervlakkig..want als je echt iets wist over teroristische aanslagen dan wist je heus wel wat beweegredenen zijn van teroristen..zeker nooit zelf in pakistan en Tjetchenie geweest als er hel op aarde is dan is t in die landen wel. een broeikast van ellende ’n uitzichtloos bestaan daar en als iemand jou hemel beloofd en je kan als martelaar sterven dan heb je t wahala bereikt. Ik keur dergelijke acties absoluut niet goed want t gaat over onschuldige mensenlevens en het gaat over de islam die flink misbruikt wordt waarbij de naam van god wordt genoemd …vreselijk… maar ikzelf sta er niet raar van te kijken dat dergelijke dingen gebeuren..
Dat ligt maar helemaal aan de situatie bv die schandalige actie in Beslan is puur terrorisme. Maar als er een aantal Russische soldaten worden gekild is dat wat mij betreft geen terrorisme. In Israel heb je te maken met terrorisme van 2 kanten. En dan vind ik staatsterrorisme net even iets erger. Dan heb ik meer begrip voor de Palestijnen, sterker nog als ik daar zou zijn opgegroeid zou ik er waarschijnlijk ook eentje zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?