Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De vijf zuilen der islam

• cavia~

Zeur niet zo sukkel, iedereen weet het dus hou op met je slappe gezeik..:)

• j.w.

Ja en niemand kan het hard maken, dus wie is hier de sukkel?

CAVIA. Heb is lef en kom dan met dat bewijs. Maak het maar hard.

• cavia~

Maak jij die leuter van je maar hard en krijg het leplazerus…:):):D

• j.w.

Jammer he Cavia? Dat je verloren hebt en het nu van dit soort woorden moet hebben?

O wat ben jij een loser zeg!!! hahahahahaha. lachwekkend gewoon.

• J R Ewing

Dus, zwaar labiele Cavia, jij bent tevens Anton, Lian, Malcolm Z en Otto Opperdoes? Jaaa, ik heb je wel door. Slap hoor, jezelf onder vijf verschillende namen profileren.

Cavia, wat hierboven staat slaat helemaal nergens op, toch? Net zo min als dat jw en ik 1 en dezelfde persoon zouden zijn.

• cavia~

Ik vind het niet erg hoor dat je stiekum met een proxy onder andere namen prikt, maar het is wel zo eerlijk dat de andere het weten. Vind je niet..:):):D

• F. de Bont

Aanzetten tot het haten van een ander geloof is het meest angstige dat ik in dit stuk heb gelezen.

En dat gebeurd dan door J.R. Ewing.

Heel eng dat hij iedereen probeert op te hitsen en bang probeert te maken voor de islam. Zoiets deed Hitler ook met het jodendom.

Eerst de mensheid verdelen in goeden (blanke christenen) en de slechten ( de moslims uiteraard). En daarna de goede van de slechte verwijderen? Hup in de trein en afvoeren? Is dat wat je beoogt J.R. Ewing? Je eerste echte volgeling heb je hier al gevonden in j.w.

Doe je ogen toch eens open man en lees eerst de bijbel eens.

qoute

en Jezus zei:

denkt niet dat ik gekomen ben om vrede te brengen, maar het zwaard. Want ik ben gekomen om tweedracht te brengen tussen een man en zijn vader,en tussen een dochter en haar moeder en tusen een schoondochter en haar schoonmoeder en iemands huisgenoten zullen vijanden zijn.

Wie zijn vader liefheeft boven Mij, is Mij niet waardig en wie zijn kruis niet opneemt en achter Mij gaat is mij niet waardig. Wie het leven vind zal het verliezen, maar wie zijn leven verliest omtmijnwil van het vinden.

unquote

Uit het eerste stukje blijkt wel dat ook het christendom met Jezus als enige geloof moet tellen voor de christenen anders worden ze verbannen tot de hel. En andere geloven zijn dus zondaaars

Uit het tweede stukje zal een fundementalistisch prediker het kruis aanzien voor een zwaard en hiermee dood door het zwaard omwille bekering tot het christendom te rechtvaardigen.

Wees gerust, dit haalde ik van pagina 27 van de 700 uit de bijbel die ik hier heb liggen, er staan nog veel meer dubiueze dingen in het boekje die heel enge dingen rechtvaardigen.

• zorg

Daar staat gewoon dt als je sterft voor Jezus, je het leven beloofd word!

Dat is martelaarschap!

• cavia~

Kijk J.R of JW, de bovengenoemde prikken hier allemaal onder de naam van hun provider. Jij bent de enige die gebruik maakt van een proxi server. Om redenen dat je ook onder een andere naamt prikt en omdat je geen verantwoording wilt afleggen voor de onsmakelijke racistische troep die je hier uitkraamt. Das niet alleen slap, maar vooral ontzettend laf.

• j.w.

Wie zegt dat jij niet onder de naam van je provider prikt? (—.upc-d.chello.nl) Hier worden we tenslotte ook niet wijzer van.

En van dit ook niet Naam:

cavia~

Geboortedatum: 13-02-1912

Sterrenbeeld: Waterman

Tja waar ik wel voor uitkom is dat ik mijn e-mailadres verstopt heb. Ik heb geen zit in een overvolle mailbak. Maar dat zijn er meer.