Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De vijf zuilen der islam

• J R Ewing

De islam omvat vijf zuilen die verplicht zijn voor elke moslim.

Deze zijn:

1) SHAHADA - De geloofsbelijdenis (getuigen dat Allah de enige is die aanbeden mag worden, en dat de profeet mohammed zijn boodschapper is).

2) SALAAT - Het gebed (deze dient dagelijks vijf maal op de juiste tijden te worden gedaan)

3) ZAKAT - de armenbelasting (een deel van het opgespaard vermogen overdragen aan de armen)

4) SAWM - het vasten (gedurende de maand ramadan zich onthouden van eten, drinken en intiem contact, en ook met name zich onthouden van roddelspraak, leugens en ander laster)

5) HADJ - de pelgrimstocht naar mekka

- Uit de eerste zuil, shahada, blijkt dat moslims geen enkel respect voor andere religies hebben.

- Uit de tweede zuil, salaat, blijkt dat 90 % van de moslims niet zijn/haar verplichtingen nakomt, behalve wanneer het ze uitkomt en ze op hun werk of school een gebedsruimte kunnen opeisen.

- Uit de derde zuil, zakat, blijkt dat de islam wordt beleden door een stelletje hypocrieten want ze denken alleen aan zichzelf.

- Uit de vierde zuil, sawm, blijkt wederom dat ze de regels niet nakomen want ze lasteren de godganse dag door en @!#$ onze Nederlandse meiden op elke plek die beschikbaar is.

- Uit de vijfde zuil, hadj, blijkt dat we eigenlijk maar met een stelletje koters te maken hebben die een keertje naar de Efteling willen. Vergeet Mekka en ga naar de Efteling. Bij de Fata Morgana zullen ze zich echt thuisvoelen.

• lian

Er houden zich ook niet veel mensen zich volledig aan de tien geboden, en onze God is toch ook de enige ware ?? Wie bid hier voor elke maaltijd en voor het slapen gaan ??? Kerkgangers behoren toch ook 10 % van het inkomen af te staan ? Er zijn vele gelovigen maar ik durf te weden dat er niet hele volkstammen zijn die maandelijks een automatische overschrijving naar het Vaticaan hebben. En die nieuwe paus is ook erg “extremistisch” of moet ik zeggen behoudend.

Onze Nederlanders n$%^&$## ook heel wat buitenlandse dames.

Oh ja , in die 5 zuilen staat niet dat u moet doden en dat u extremist moet worden.

Met andere woorden je verhaal is bla bla J R Ewing

• J R Ewing

Liannetje, in de 10 geboden staat wat je NIET mag doen in tegenstelling tot de 5 zuilen van de islam. Daarin staat namelijk wat je moet doen. Wanneer zij zich aan die vijf knullige zuiltjes houden kunnen ze daarnaast stelen, roven, verkrachten en moorden, zoveel als ze willen. Zolang de slachtoffers maar ‘ongelovigen’ zijn.

• cavia~

Nou het is te hopen dat ze dan maar snel jou je strot omdraaien…:):):D

• j.w.

Ach Cavia,

Jij moet je bekkie is dicht houden en die pas weer opentrekken als je het bewijs hebt dat Ik (J.W. voor de duidelijkheid) me ook voordoe als J.R. Ewing.

Dat bewijs zul je nooit kunnen leveren!!!!!!!!!!

• Anton

Jullie zijn allebei compleet gestoord en dat is hier met jullie uitgebraakte teksten genoeg te bewijzen!

De multiculturele maatschappij is niet meer terug te draaien, wen er maar aan en hou op met schelden, smoezen verzinnen om je enge zielige achterhaalde domme denkbeelden hier uit te kotsen, jullie vernederen alleen jezelf, met het risico nog een claim aan je broek te krijgen vanwege jullie racistische uitlatingen

Tip:

Dus Opzoutuh of het slikken,anders wegwezuh of nog beter zoek hulp!

• otto opperdoes

Reageer toch niet op die idioot van Ewing. Dat vind hij alleen maar lekker!

Komt hij lekker op klaar. Zijn beeldscherm zit al onder de smurrie.

• cavia~

Zo hee jw voelt zich aangesproken. Kan je niet hebben daat mensen je stiekeme spelletje door hebben. Onder de IP van je provider ben je jw en dan ben je nog een nette jongen maar als je een hoop fascistische en rascistische s hit wilt uitkotsen dan ben je onder proxy J.R. Of onder hoeveel namen je dan ook prikt. Kinderlijk hoor, maar vooral laf.:(

• j.w.

Cavia,

Waarom heb ik nog steeds geen bewijs van je Cavia? Je bent toch zo zeker van je zaak?

Je loopt nu wel heel populair te toen met die uitspraken van je, maar je hebt niet zwart op wit dat ik mij ook als J.R. Ewing voordoe. En je zult het ook never nooit niet kunnen bewijzen.

Wat ik al eerder zei: Zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten!!!

• j.w.

De enige laffe ben jij Cavia! Of heb je nu wel bewijs?