Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sensatie belangrijker als de dialoog

• romke van dijk

Ik zie net op de theo-van-gogh-pagina.nl dat in de top 5 van meest aangeklikt, de foto's van de moord op nummer 1 staat.

Wij, alle prikkers op deze pagina, zakken steeds verder naar beneden op de pagina.

Blijkbaar is de zucht naar sensatie nog altijd belangrijker dan een prettig gesprek.

Triest

• Son

Ben ik niet met je eens James.

Ik heb wel hier met velen een goed discussie over gehad en een goed gesprek aan overgehouden.

Alles is nog in rep en roer, dus echt een lijn trekken is er voorlopig niet aan de orde (komt het wel ooit aan de orde?)

Son

• romke van dijk

Dat bedoel ik niet op die mannier. Natuurlijk zijn wij( alle prikkers)

druk bezig met een discussie.

Het ging mij eigenlijk over iedereen die wel even naar de doodsfoto's willen klikken maar het blijkbaar niet de moeite vinden om even op de discussie pagina te kijken en/of mee te doen.

Dat vind ik jammer.

Verder vind ik het jammer dat we op het blad van de theo-van-gogh-pagina.nl steeds verder uit het zicht verdwijnen. Discussie lijkt me erg belangrijk en zeker op een site over Theo zou je verwachten dat je boven (in het zicht) bleef staan om zo veel mogelijk mensen uit te nodigen.

• Son

Ik weet dat het triest is en trouwens ik snap ook niet waarom men zo nodig naar een dode moet gaan kijken. Is al erg genoeg dat hij dood is en dan idd nog willen kijken. Pffffffffffffffff wil je geloven dat ik niet eens wist dat die pagina bestaat?

Trouwens op welke url kan je bekijken naar de stand van zaken?

Son

• Gerrit

De moord op Theo is een voertuig geworden waarin velen meeliften terwijl hun reisdoelen nogal verschillen. Opvallend is het grote aantal huichelaars en voordeelzoekers dat meereist een probeert een graantje mee te pikken. Bah!

• lienpien

Als we met z'n allen dan toch zo trots zijn op ons Nederlander-zijn, laten we dan in ieder geval er eens voor zorgen dat we onze eigen taal beheersen.

'Sensatie is belangrijker dán de dialoog' en niet ‘als’!

En maar zeggen dat de moslims beter Nederlands moeten leren….

• romke van dijk

Ach ik wist toen ik op de knop “plaatsen” klikte dat ik in de problemen zat. Ik kon het helaas niet meer herstellen.

Mijn welgemeende dank voor deze terechtwijzing.

Ik zag dat dit je eerste post was op dit prikbord. En dan al zo alert. Super.

Heb je nu ook inhoudelijk nog iets belangrijks toe te voegen?

• Son

We hebben ook een taal.startpagina.nl :D

Misschien verdwaald?

Son

• Gerrit

Volgens mij had de ‘post’ van lienpien wel degelijk ook een inhoudelijke component. Toch?

• lienpien

Inderdaad Gwendolyn! Dank voor de bijval.