Van jou mag je dus ook geen mening hebben, dit is mijn mening, en jij hebt een mening, dus heb ik en jij dat allebei te respecteren, ik respecteer jouw mening,dan “hoort” dat voor jou ook te gelden, maar bij werkt het dus maar van 1 kant
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOmdat ik met jou in discussie ga wil niet zeggen dat ik jouw mening niet respecteer! Integendeel!
Als ik niet met jou in discussie zou gaan en alleen maar zeggen zou dat jij fout zit, DAN heb ik geen respect voor jouw mening. Want DAN ben ik niet bereid te luisteren naar jou. Maar het lijkt mij toch dat ik dat nu wel doe. Omdat ik een andere mening heb, wil toch niet zeggen dat ik die van jou niet respecteer???
Of ik het met jouw mening eens ben is wat anders. Misschien moet je proberen de 2 dingen te scheiden, dat voorkomt ook dat dit soort discussies vastlopen in verwijten. Elk die je met jouw woord kunt overtuigen is er weer eentje meer!
sondheim schreef:
>
> Vonden we het niet allemaal een schande toen enkele
> Marokkanen zeiden dat ze de moord wel afkeurden maar er wel
> begrip voor hadden ?
Of dat nou een schande is of niet, daar laat ik mij niet over uit.
Wel dat ik fysieke geweld afkeurt.
Iedereen denk de zijnde ervan en zo ook ik.
En nog eens wat!
Iedereen wijs wel naar de Marokkanen, maar ik wijs naar de regering.
Onze regering hebben een groot pl.euriszooitje van gemaakt.
En nu gaan ze ineens aanpakken en politieke circus van maken?
Bull s.hit echt een grote pap en nathouden jongens.
Doet me weer aan het liedje van Robert Long denken;
Toe maar jongens, de beuk erin..
Son
Ik veroordeel elke tegenaanval wat met geweld gepaard gaat. Alleen een dialoog en debat kan hier iets oplossen.
Maar zolang er teksten als, Citaat: alle molsims alle middelen mogen gebruiken om de “ongelovigen” te straffen, aan kinderen met de paplepel ingegoten wordt zullen er altijd personen die dit letterlijk nemen ageren. Dergelijke teksten moeten uit alle geloven en geschriften worden verbannen. In dit specifieke geval ligt een taak voor de moslims waarmee zij kunnen overtuigen en vertrouwen kunnen opbouwen. Alle mensen zijn mensen. God maakt geen onderscheid, dat doen wijzelf.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?