Nee geweld heeft nog nooit tot een oplossing geleid nee, maar dat zien die mensen niet zo!! maar wij moeten maar gewoon tolerant blijven en vooral kalm blijven, en wachten op de volgende aanslag…..en zo gaat het door, neeee wij moeten tolerant blijven, want wij willen niet zo als hun zijn. Dat houdt in dat we rustig moeten toezien dat deze mensen verder hun slag slaan. En nederland word sowiezo niet veiliger, ze doen er toch niks aan, we worden alleen maar banger, en het gaat niet alleen om deze moord, je kunt niet fatsoenlijk op straat lopen en langs een stel marokkanen lopen en ze kijken je met een agressieve blik aan, en zeggen dan vaak ook nog: wat jij kijken? moet je klappen hebben ofzo?! Maaaaaar we moeten gewoon tolerant tegen deze mensen blijven, want anders worden we net zoals hun, ja daaaaaaaaaggg, ik vind het wel een keer goed hoor, IK blijf niet eeuwig tolerant hoor. Als jij dat wel wil blijven, moet je helemaal zelf weten, dat is jouw mening, dit is mijn mening dus laat mijn mening gewoon in de waarde en respecteer dat, ik respecteer jouw mening ook, dussss