Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zorgwekkend

• kees

ach, lian, teun is zo'n figuur die commentaar op de maatschappij heeft, altijdt loopt te zeiken dat niemand iets goed doet in zijn ogen, maar tegelijkertijd wel iedere maand zijn hand ophoudt, en door deze maatschappij onderhouden moet worden.probeert hier iets te onderbouwen, terwijl die niet eens weet wat het inhoud.komt met antwoorden en opmerkingen die totaal nergens op slaan, en ja, ik als rechtse, schaam mij kapot voor dit soort sukkels. een grote bek hebben, maar als het erop aankomt vluchten.als er ooit oorlog uitbreekt, is natuurlijk nooit te hopen, dan is teun diegene die met zijn roeiboot de noordzee probeert over te varen, scheitend in zijn broek van angst.

• Babi Pangan

Ach joh dit hele prikbord wordt alleen maar gebruikt door zwakbegaafden. Waarvan jij de stomste bent.:D Ik heb nog nooit zo een stelletje losers bijelkaar gezien,:D:+

• Adje

Jj bent inderdaad links j.w. 1 van de dingen waar jij goed in bent is om de hete brei heen draaien. Een echte linkse eigenschap en ik kots ervan. haha rechts zal jij nooit worden dat is niet voor iedereen weggelegd.

Adje.

• Adje

Weet je wat het is kees jij bent zo'n type die over 20 jaar met zo'n lange baard en een tulband om loopt. Als je een beetje verstand hebt realiseer je je dat een land als Nederland allang vergeven is. Over 20 jaar zitten alle zielepoten in Nederland en de mensen die wel hersens hebben in Brazilie of zo. Ik wens je veel succes met je cursus Arabisch en het leren van de Koran. O ja en je weet wat ze met mensen met een sexueel defect als jij hebt doen over 20 jaar: met de kop naar beneden de flat af. Maar lelijker zal je niet worden. :D

Adje

• kees

ik denk, aan jouw reacties te lezen, dat jij al een keer van een flat af gestuiterd bent, adje of teuntje, hoe je je ook noemen wilt.kijk, dat het bij jouw thuis niet lekker loopt, is jouw probleem, maar alsjeblieft reageer je frustratie's hier niet af.je bent ziekelijk en vraag me uberhoupt af of je nog wel te redden valt. heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte ermee.

• SNIPS

j.w. schreef: “Personen als J.R. Ewing en ik zijn zeer rechts. Maar wij kunnen onze standpunten geheel onderbouwen met feiten en voorbeelden.”

Ik zeg: dat vind ik best wel tegenvallen, misschien “verdraaide feiten” en “slechte voorbeelden”.

SNIPS

• j.w.

nee, jij trekt volle zalen met je opmerkingen hier.

• j.w.

Man,

Jij snapt amper dat je bestaat. Laat staan dat je kunt uitleggen waarom ik links zou zijn.

• j.w.

Teuntje toch,

In oorlogstijd gebruiken ze jou soort als kanonnenvoer. Gewoon lekker is de zwakbegaafden zoals jij eerst de mijnenvelden op laten ruimen door ze er overheen te jagen. Ergens anders kunnen ze je jouw toch niet voor gebruiken.

• Teun

Nou Adje ik heb begrepen dat ze eerst kastreren. (Zal bij Kees een microscoop aan te pas komen op die 2 doperwtjes te detecteren).