Is kijken of op deze site wat te beleven valt
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=2259
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAch Teuntje,
Je hoeft niet iedere keer te bewijzen dat je het niveau op dit prikbord niet snapt hoor. We hebben tenslotte al genoeg om je gelachen.
Echt jochie ik heb nieuws voor je en ik vraag me af of je pappie en mammie het wel is tegen je gezegd hebben: Je bent echt zwakbegaafd. Je snapt totaal niet waar hier over gepraat wordt.
Slap heel slap, ik ruik weer geitewollesokken.
Wat jij niet begrijpt, simpel jw-tje is dat een moslim PER DEFINITIE RADICAAL is. Een moslim die niet radicaal is is geen ‘goede’ moslim. Wel eens gehoord van het onderscheid tussen gelovige en ongelovige. En wat een gelovige met een ongelovige volgens de islam mag doen. Dat betent dus dat een moslim dus NOOIT zal integreren en dus ALTIJD voor problemen zal zorgen. Dus allemaal opzouten.
En KAPPE met die Marcel van Dam teksten !!!!
hahahaha, nou ja ze hebben dan wel werk, wat ik bij jou ernstig betwijfel. En jammerv oor jou Teun maar gematigde moslims bestaan, persoonlijk ken ik er een aantal die getrouwd zijn met vrouwen met een Christelijk geloof en omgekeerd en helaas voor jou, ze zijn niet bekeerd en staan ook niet onder druk om dat wel te doen.
Grappig dat jij een van de meest rechtse personen op deze site als links ziet.
Dat soort zielige vrouwen ken ik ook. dat zijn van die types die geen normaal iemand meekrijgen en dan maar ten einde raad een moslim nemen. 2 weken later lopen ze in een burka en zijn ze ineens moslim en mogen ze ineens geen hand meer geven. Zielige types die een aangeboren minderwaardigheidsgevoel hebben, zoals die stumpert van een Jolanda. Om je dood te lachen dat soort figuren en ze denken ook nog dat zo'n huwelijk stand kan houden en dat de familie haar respecteert terwijl zij haar als een h.oer zien. hahaha om je te bescheuren ja, goed punt lian.
Teuntje,
Jij bent niet geboren, maar uitgescheten door een zieke meeuw. Wat ben jij een sukkel zeg. Personen als J.R. Ewing en ik zijn zeer rechts. Maar wij kunnen onze standpunten geheel onderbouwen met feiten en voorbeelden. Jij roept alleen een boel domme dingen die nergens op slaan. Als de linkse media mensen van rechts dan wel extreem rechts aan het woord laten zij het meestal van die zwakbegaafde tienertjes met een londsdaletruitje en een bomberjackie. Als je die mensen vraagt wat ze tegen de islam hebben, zullen ze meestal antwoorden op het niveau: uhhhhhh nou uhhhhhhhh omdat ze geen varkensvlees vreten. Kortom ze laten mensen als jou aan het woord Teun. En mensen zoals bezorgt de rechtse politiek zoals wijlen Pim Fortuyn die beoogde en zoals nu Geert Wilders die beoogt een slechte naam. En daar Teun zitten wij, die echt iets te melden hebben, niet op te wachten.
Jij weet het verschil tussen rechtste en linkse politiek niet eens. J.R. Ewing en Ik zijn door het hele prikbord uitgemaakt voor racisten, nazi-zwijnen, enz. En nu ga jij beweren dat wij links zijn? hahahahahhahahaa.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?