Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afghanistan

  • j.w.

    Moet Nederland opnieuw militairen sturen naar Afghanistan?

    Als je het mij vraagt wel. Niet weglopen als het gevaarlijk wordt is mijn motto. Heb ik zelf ook nooit gedaan. Als militair weet je dat je uitgezonden kan worden en dat het gevaarlijk kan zijn. Kun je daar niet tegen? Moet je ook niet tekenen voor het leger. Simpel zat. Ga dan lekker bij de padvinderij. Kun je als hopman hutten gaan bouwen in het bos.

  • John Ross Ewing

    Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens JW. Ik vind dat een goed militair gevaren trotseert en doodt wanneer het nodig is. Ik vind echter niet dat onze militairen gevaar moeten lopen voor en verloren zaak: Afghanistan. Dit land is reddeloos verloren in een strijd van landlords zoals wij die kenden in de donkere middeleeuwen. Het is een strijd gefundeerd op barbarisme en het recht der sterkste. Guerillaoorlogen worden uitgevochten in onherbergzame gebieden, gevoerd door verschillende stammen waarvan de wortels teruggaan naar eeuwenoude vete's. Wij horen daar geen rol in te spelen. Waarom zouden wij onze militairen opofferen terwijl we ze in een nabije toekomst zo hard nodig hebben om onze eigen Nederlandsche burgers te beschermen?

  • cavia

    John Ross Ewing, hahahahhaha wat moet jij een enorme loser zijn. Om niet te spreken over een gigantische minkukel.:) Zielig gewoon. :D

  • lian

    yep,

  • Adje

    hahaha die jw wat een dommerd. als je nederlanders naar afganistan stuurt weet je dat ze afgeslacht worden ze kunnen zichzelf niet verdedigen. hou nou toch op, je denkt dat wij een sterk leger hebben blijkbaar, in werkelijkheid zijn het een stel yups die zichzelf in hun eigen poot schieten. nerds die nergens anders aan de bak komen. hihihihi hohohohoho die jw altijd vol humor.

  • Adje

    ga jij dan lian, kun je je chinese gevechtstechnieken showen in afganistan. ik weet wel niet of ze jouw maat uniform hebben XXXXS ? hahahaha

  • Teun

    Ja Adje sommigen hier hebben de hersens van een doperwt j.w. en Jr nog minder. Ze leven nog in de gouden eeuw toen Nederland nog iets te zeggen had in de wereld. Maar dankzij druiloortjes als JR en j.w. die onze linkse rakkers in den haag steunen die zonodig vredesmissies moeten uitzenden komen onze helden binnen een aantal weken tussen 6 planken terug. Kansloos net als JR en j.w.

  • kees

    ach, adje, jij bent niet eens door de medische keuring heen gekomen van het leger.

  • Teun

    Ik ben het volledig met je eens Cavia, deze oliebol is vroeger vaak gepest, en terecht natuurlijk. Hij kan fictie en werkelijkheid niet onderscheiden in het Pieter Baan hebben ze daar verder ook niets aan kunnen doen. Daarom ben ik ook voor euthanasie in dat soort schrijnende gevallen.

  • j.w.

    Papagaai,

    heb jij nou ooit 1 keer is een fatsoenlijk antwoord geplaatst op dit prikbord? Ik dacht t niet he?