Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afghanistan

• j.w.

Teuntjeeeeeeee,

Als jij Toon en August nou is pikstraf ging geven…….Mischien heeft de papjesgeitebreier nog wat warme mannepap voor je over?

• j.w.

Als je soms bedoeld dat we een klein leger hebben, geef ik je helemaal gelijk Adje

• j.w.

Ga jij nu eerst is leren wat het verschil is tussen links en rechts en kom dan is terug. Probeer de rest van het prikbord anders even wijs te maken dat J.R en ik links zijn.

• kees

tja, teun, en bij jouw geboorte hebben ze het kindje weggegooid en het nageboorte aangekleed.

• j.w.

Ik snap je reactie wel J.R. Ik denk echter dat we dat zooitje taliban en al Qaeda moeten opsporen, en tot op de wortel moeten vernietigen. Dat gaat zeker niet als je wegloopt uit afghanistan. Het beste zou je dat gebergte waar Osama bin Laden zich schuil houd kunnen bestoken met alles wat we in huis hebben, maar nog liever heb ik dat we die zwijnen levend in handen krijgen. Ze zullen dan afgemaakt worden in het openbaar en live op CNN.

• lian

hahahaha hoe kom je erbij dat ik chinees ben grapjas, en als jullie het dan echt willen weten, ja ik loop in het dagelijks leven in een uniform rond

• j.w.

Adje,

Onderschat de Chinezen niet. China is namelijk hard opweg om de grootste legermacht op aarde te worden. Of heb jij het nieuws niet gevolgt de laatste tijd. Erg zorgwekkend overigens die ontwikkeling in China.

• kees

hahahaha, zo lian, die kunnen ze in hun zak steken.enne, dan heb jij zeker wel genoeg ervaring met van die wezenlozen als teun en adje?

• lian

reken maar