Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hypocriet?

• kees

uhhhhhhhhhhhh, en wat doe jij, beste malcom, kom jij eens je huis een keer uit, en ga de werkelijkheid eens in, man, jullie kunnen werkelijk geen tegengas hebben, DAT is het probleem hier juist.

• malcolm

Lekker Belangrijk :Z

• SNIPS

kees schreef:

>

> je bent gewoon een achterbaks mannetje, snips.

Achterbaks is als je iemand achter zijn rug om naait, dat doe ik nooit, ik doe alles altijd met open vizier.

> jij geloofd alleen maar in dat achtelijke spirituele gedoe van je, walgelijk.

“spirituele gedoe van mij” ?? ten eerste is het niet van mij, ten tweede geloof ik wel in meer dingen… zo geloof ik dat jij een heel vervelend mannetje bent dat zo gefrustreerd is dat hij zijn frustratie moet projecteren op een ander. Daar heb je overigens psychiaters voor. Weet je, dan geloof ik liever in Liefde.

> jouw verhalen berusten op onwaarheden, precies wat het doel is van een sekte dus………. uitbannen die zooi!

Bewijs de onwaarheden maar? Mits onweerlegbaar bewezen, dan zal ik ze verwijderen. En een sekte misbruikt mensen voor geldelijk gewin of macht, dat is het doel van een sekte, en ik wil geen van beide. Je gebrek aan kennis is schokkend.

Ik zou het overigens wel leuk vinden als jij een beetje volwassen zou worden - maar ik geloof niet dat dat er in zit.

SNIPS

• SNIPS

Ik denk dat hij te primitief is voor een oermens :D (grapje, maar dat snapt hij niet)

• SNIPS

Hier is wat tegengas: Ik houd van alle mensen, dus ook van moslims, maar ik ben tegen elk geloof, dus ook rechts-extremisme.

SNIPS

• kees

uhhhhhhhhhh, sorry, wie begon hier over zelfmoord etc? precies, wel discreet blijven aub.een schande dat jij en snips in de geest van theo dit soort onzin schrijven. als theo zoals jullie zou zijn, had misschien niemand om zijn dood getreurd.jullie vergeten 1 ding , stel jezelf nog maar eens die vraag? WAAROM IN GODSNAAM IS THEO VERMOORD?

• malcolm

Waarom is Saddat vermoord ? Waarom is Kennedy vermoord ? Waarom is Martin Luther King vermoord ?

Ik vindt deze mensen wel even belangrijker als een theo met zijn grote muil.

• kees

nou, dat bedoel ik, wat doe je dan hier, ei? je slaat nu zelf de spijker op zijn kop.

• SNIPS

Wat doe jij hier? Zou ik willen vragen. Theo was geen rassist en had geen hekel aan buitenlanders… dus….

• kees

ach, het enige wat schokkend is ben jij, helaas heb je dat zelf niet eens in de gaten, snips.zoals je op je eigen site al zegt, je bent zoekende, nou, ik denk dat jij nooit ook maar iets zult vinden, gewoonweg, omdat je daar te dom voor bent.helaas voor deze maatschappij lopen er nog een paar van die sprituele debielen zoals jij rond, sterkte ermee! zoek en gij zult heeeeeeeeeeeeel misschien vinden, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa