Er heerst hier een ontzettende haat jegens jongetjes als Samir Azzous, het neemt bijna de vorm aan van een persoonlijke wraak. Hij moet afgemaakt worden, gemarteld worden of levenslang in afzondering opgesloten worden met alleen maar pork te eten - aldus de weledele prikkers hier. (ik vind overigens dat hij zeker veroordeeld moet worden, maar daar stoppen mijn eisen dan ook)
Op het moment speelt er nog een rechtszaak, en wel tegen de Nederlandse zakenman Frans van Anraat. Die heeft chemicaliën geleverd aan Sadam Hoessein waarmee dat zwijn gifgas heeft gemaakt waarmee hij duizende Koerden heeft vermoord. Frans van Anraat is medeverantwoordelijk voor massaslachting en zo niet dan wel poging tot genocide.
Hier hoor ik niemand over. Dit doet mij toch vermoeden dat we hier te maken hebben met een kudde rasisten dat alleen boos wordt wanneer een “buitenlander” iets doet (voor zover Samir Azzous al iets heeft gedaan) en het prima vindt als een Nederlander verantwoordelijk is voor de dood van duizenden Koerden.
Zijn jullie dan niet gewoon een stelletje hypocrieten?
SNIPS.