Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hypocriet?

  • SNIPS

    Er heerst hier een ontzettende haat jegens jongetjes als Samir Azzous, het neemt bijna de vorm aan van een persoonlijke wraak. Hij moet afgemaakt worden, gemarteld worden of levenslang in afzondering opgesloten worden met alleen maar pork te eten - aldus de weledele prikkers hier. (ik vind overigens dat hij zeker veroordeeld moet worden, maar daar stoppen mijn eisen dan ook)

    Op het moment speelt er nog een rechtszaak, en wel tegen de Nederlandse zakenman Frans van Anraat. Die heeft chemicaliën geleverd aan Sadam Hoessein waarmee dat zwijn gifgas heeft gemaakt waarmee hij duizende Koerden heeft vermoord. Frans van Anraat is medeverantwoordelijk voor massaslachting en zo niet dan wel poging tot genocide.

    Hier hoor ik niemand over. Dit doet mij toch vermoeden dat we hier te maken hebben met een kudde rasisten dat alleen boos wordt wanneer een “buitenlander” iets doet (voor zover Samir Azzous al iets heeft gedaan) en het prima vindt als een Nederlander verantwoordelijk is voor de dood van duizenden Koerden.

    Zijn jullie dan niet gewoon een stelletje hypocrieten?

    SNIPS.

  • malcolm

    100 % mee eens man !

  • kees

    frans van anraat mogen ze ook afslachten. het moet maar eens afgelopen zijn met dat zacht gekookt ei politiek.jaren lang hebben we maar van alles moeten tolereren, de meeste mensen willen dat niet meer, klaar uit.ja, we zijn verhard, hard gemaakt door deze klote maatschappij, waar alles maar kon en mocht.

  • SNIPS

    Het is mij een volkomen raadsel waarom iemand (zoals jij) er voor kiest om zo haatdragend en boos door het leven te gaan. Je mist dan alle schoonheid die om ons heen is. Alle liefde die elke dag weer rond ons heen dwarrelt gaat aan je voorbij. Is het niet gewoon een beter idee dat jij dan uit het leven stapt, als je het zo vreselijk vindt? Doe jezelf en iedereen om je heen een plezier; verbeter de wereld en begin bij jezelf: pleeg zelfmoord.

    SNIPS.

  • kees

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij bent dus echt gestoord, snips, doe het lekker zelf man, zijn we gelijk van die gestoorden af, scheelt weer, hahahahahahaha, echt niet te geloven, hoor, kan malcolm zich ook wel ophangen, hij vindt ook dat bepaalde ouders gestenigd moeten worden, hahahaha. ohoh wat een EI ben jij, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • SNIPS

    1 ei is geen ei, 2 ei is een half ei, 3 ei is Kees

  • malcolm

    Ja,ouders die hun kind als zelfmoordcommando opleiden en een Kalasjnikov om het nekje hangen,maar ook bijvoorbeeld de leden ( ja ik zie een vergelijking ) van de KKK in amerika,die hun kleuter (ja het gebeurt echt) een puntmuts opzetten en een gewaad aan laten trekken en leren de hitlergroet te brengen zijn daadwerkelijk psychisch gestoord,en niet zo zuinig ook !!

  • lian

    mee eens

  • kees

    hou op snips, zeik zowat in mijn broek van het lachen, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • kees

    ja, malcolm, ben ik toch mee eens? gaf alleen aan suffe snips een antwoord