Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hahahahahaha

• kees

ik bedoel de groep die dat dus wel doet, M, en over de hele wereld zie je dat gebeuren, dat ze er heilig van overtuigd zijn om met zelfmoordaanslagen in een geweldig hiernamaals komen.als dat soort illusies de wereld uit geholpen worden, heb je, hoe moeilijk het ook zal zijn om dat voor elkaar te krijgen, een groot probleem opgelost. en nee, kan me ook niet vinden in het zwaar gereformeerde geloof, maar deze mensen richten niemand schade aan.het is al moeilijk om je te kunnen vinden als westeling in het moslimgeloof, en al helemaal het extreme moslimgeloof.en vooroordelen of niet, je ziet over de hele wereld het gevolg ervan, de ene zelfmoord aanslag na de ander.ik hoop met alles in de wereld dat de wijsheid het zal winnen, en dat geldt voor alles en iedereen, de tijd zal het leren wat die wijsheid is, ongeacht het geloof en religie, groetjes, kees

• lian

het probleem met die hele kleine groep mensen die bereid zijn hun leven te offeren voor God mag wete wat hun motieven zijn is, dat hun daden meteen extreme gevolgen met zich meenemen. Dit soort gedrag is nooit goed te keuren, maar de hekse die op dit moment gaande is buiten elke proporties om.

• j.w.

Jij spreekt je ook wel erg tegen en stomme kaffer die je er bent:

M schreef:

Ik vindt dat :

Stigmatisering en vooroordelen eens bekeken moeten worden door de tweede kamer,in het openbaar deze uitspraken doen grenst aan discriminatie,mogelijk een aantekening in het wetboek van strafrecht.De onderbouwing is vaak niet aanwezig,en alles wordt gebaseerd op enkele gevallen waardoor een hele bevolkingsgroep hiervoor aangekeken/aaangesproken wordt,regelmatig met hulp van bepaalde media.

Een goednieuws ochtendkrant zou een optie kunnen zijn.

En het interesseert me geen fluit door WIE waar naar TOE gestigmatiseert wordt !

Jij hebt een Vooroordeel dat Ik (J.W.) me tevens voordoe als J.R. Ewing. Als het aan jou ligt, kun jij jezelf binnenkort gaan aangeven. stomme @!#$ die je er bent.

• M.

Dat is uw mening,u heeft er recht op,maar das dan ook alles.hehe

• j.w.

Zullen we het dit keer op een feit houden. Lees nou is heel goed jou stukje M. En zet daar jouw vooroordeel van J.W. en J.R. Ewing tegenover. Dan zal zelfs een zwakbegaafde doorhebben dat jij jezelf tegen spreekt.

• kees

m spreekt zichzelf steeds tegen. met die kwee valt echt niet in discussie te gaan

• kees

M zit zelf met een enorme dosis vooroordelen inderdaad. het spijt me, maar kan me nu wel indenken dat j.w en er ewing zo gaan reageren. M zorgt er bijna zelf voor dat je extreem rechts gaat worden.wat een eikel zeg.heeft zijn mond vol over vooroordelen en rechtsextremisten, wat is die zelf? M jij kweekt haat, jongen.

• malcolm

Dat is uw mening,triest,maar het is zo,sterkte er mee.

vr.gr.

• Marina

Precies! Goed gezegd Kees