Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hahahahahaha

• kees

ik zit hier zo een beetje te lezen, en wat is het hier lachen, zeg.het spijt me linkse rakkers, maar wat zijn jullie ongelooflijke domme mensen, zeg, jullie zijn een schande voor de linkse partijen.jullie denken niet links, ook niet rechts, maar krom.azziz is een nep islamiet, volgens mij gewoon een hollandse kaaskop die de boel een beetje loopt op te fokken. snips denkt dat die de wereld kan verbeteren met zijn ongelooflijke domme uitspraken.en cavia tja, die noemt zich niet voor niks cavia.maar 1 ding is voor mij nu wel duidelijk, ik stond in twijfel waarop ik straks zou gaan stemmen, en mede door dit prikbord weet ik wel dat rechts het bij mij gaat winnen, want bij die linkse dommerds wil ik niet horen.

• cavia

Ik geloof dat Kees verdomde slecht kan lezen. Maar das kenmerkend voor rechtse debielen.:(:D

• M.

Ja,en kees heeft geen eigen mening,hij kankert alleen maar op anderen,kan het hollandser ?

• kees

ik ben trots dat ik een oer hollander ben, ik weet tenminste wat ik ben, jij bent nog steeds aan het twijfelen, M.en aan twijfelaars hebben we natuurlijk niks, dat zijn juist degene die de maatschappij aan het verkloten zijn.

• kees

zelfs slechtzienden kunnen lezen hoe dom JIJ bent cavia.

• M.

Meneer Kees,ik twijfel niet,ik weet al sinds heel vroeg dat ik een wereldburger ben,je zal dit niet leuk vinden,maar ik KAN niet trots zijn omdat ik toevallig hier geboren ben,zo'n cultuur is hier namelijk niet.Die trots wordt ook veel mensen (waaronder mezelf) dwingend ontnomen door alle kroegenpraat over “die buitenlanders”,daar heb ik mijn buik helemaal vol van…..maar wel schijnheilig groeten op straat,lekker hypocriet.Juist doordat er zoveel overdreven geheksenjacht wordt op deze mensen zonder genuanceerd te kijken,te blijven,en te praten,zullen veel mensen extra tegengas geven tegen deze smerige praatjes zoals van JW-E.

• kees

beste M, eigenlijk wil je hiermee aangeven dat alle nederlanders dan zo zijn, niet waar?ik ben het met een hoop dingen ook niet eens, geldt zowel voor links als voor rechts, maar desalnietemin ben ik wel trots dat ik nederlander ben, en gelukkig het recht heb om te kunnen kiezen.en NEE, ik ben geen buitenlander hater, maar ik ben wel realistisch. en ik denk dat daar ook de knik zit, als je het niet eens bent met bepaalde situaties wat allochtonen aangaat, dan ben je niet gelijk een buitenlanderhater.en ik vind het jammer dat vele hier dat wel gelijk suggereren, en ja, dat vind ik dom, dom om zoiets te redeneren. jullie willen gehoord worden, maar wees dan ook zo sportief om daar normaal op te reageren, en niet gelijk iemand aan de schandpaal hangen als het ware.je moet zo grof reageren als bv. op azziz. dat zijn de figuren die niet helemaal sporen, en ja, die mogen van mij aan de schandpaal genageld worden.als jij het met zo'n type eens bent, dan ben je geen hollander, mag je niet eens hollander genoemd worden.een ieder heeft het recht om te zeggen wat die wilt, maar gedrag van azziz mag niet getolereerd worden. en juist door dit soort figuren ben ik trots, trots dat ik stemrecht heb als hollandse burger, en trotser dat ik op rechts mag stemmen.godzijdank hebben wij het stemrecht, om zo snel mogelijk van dat soort wezenlozen af te zijn, groetjes

• M.

Ja,dat zal allemaal wel,dat stemrecht,maar je vergeet er even bij te vermelden dat er al meer als 1 miljoen moslimgelovigen zijn in Nederland,dus dat “wij” gaat niet helemaal op.

Figuren als azziz ( waarvan ik overigens vermoed dat het een nederlandse herrieschopper is,maar goed ) horen wat mij betreft bij hetzelfde uitschot als extreem rechtse idioten.

Ik zeg en denk nog geen eens dat ik het eens ben met een “azziz”,feit blijft dat het merendeel van de moslims in Nederland ( want dat is hot item op dit moment ) een afschuw heeft van fundamentalisme,net als het merendeel van de nederlanders afschuw heeft van een neo-nazi !

Fundamentalisme,extremisme is nooit goed,nooit !

Vooroordelen/stigmatisering ? gooi maar in het wetboek van strafrecht !

• kees

M, ik heb het ook niet over moslimgelovigen, heb het over extreem moslimgelovigen

• M.

Dus hetzelfde als extreem streng gereformeerden ….? Er zijn er zat die thuis geen televisie en radio hebben bijvoorbeeld,kinderen worden verplicht om naar de kerk te gaan etc…..dat zit toch op 1 lijn ?

Extreem moslimgelovigen plegen namelijk niet ALLEMAAL aanslagen…