Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Brand cellencomplex

• lian

je vergeet jw dat een aantal van die mensen al zeer lang in Nederland leven een Nederlandse partner hebben en Nederlandse kinderen die ze vaak niet een mogen erkennen volgens onze fijne regeltjes. de Europese rechten van het kind worden hier met de voeten getreden. Ze spreken Nederland willen graag werken en hebben vaak een goede opleiding achter de rug. Jij gaat er maar vanuit dat mensen voor de lol hun thuisland ontvluchten… oke er zullen rotte appels tussen zitten. Onze regering vaalt echter om deze appels er tussen uit te vissen door totaal wan -beleid. Bovendien heeft een uitgeprocedeerde assielzoeker geen strafbaar feit begaan wat doet die dan in een gevangenis ?????????

• ahum

een vriendin van mij heeft met asielzoekers gewerkt, zorgde voor een status etc. die mensen kregen woonruimte aangeboden, woonruimte werd compleet ingericht, kregen een fiets toe, omdat de metro te ver van huis was, kregen zakgeld en noem maar op.mijn vriendin moest iedere week kijken hoe het met die mensen ging, na 2 weken was het huis compleet een ruiene geworden, incl. de kakerlakken erbij. dus ook voor mijn vriendin viel het niet mee, lian, en ze deed het uiteindelijk allemaal nog eens vrijwillig ook.

• lian

Leuke verhalen zuigt die vriendin dan uit haar duim, mijn man is ook zo'nasielzoeker ben heel regelmatig in asielzoekercentra geweest. Medewerkers van AZG's zijn meestal erg jong bijzonder weinig levenservaring en kunnen makkelijk gemanipuleerd worden door de hogere legerleideing en ze verzorgen al helemaal geen status. dat doet de IND en die maken daar ook een zootje van.Ze krijgen zakgeld omdat ze niet mogen werken alhoewel de meesten dat wel willen en ook kunnen bovendien krijgen ze geen uitkering . Nederland is een van de weinige landen die dit niet toelaat. Mensen krijgen spullen vaak te leen , het meeste is op basis van een lening rentevrij die weer moet worden terugbetaald. Misschien dat een enkeling niet kan om gaan met de spullen maar dan zeker niet de grote meerderheid !

• ahum

maar het is wel een feit, net als jouw vriendin die het niet mee vindt vallen om in die gevangenis te werken, waar ze uiteindelijk wel voor betaald wordt.mijn vriendin zorgde wel voor aanvragen etc. voor een status. mijn vriendin heeft letterlijk stank voor dank gehad, en dat op vrijwillige basis.dat jij een man hebt die asielzoeker is moet je zo voor je eigen weten, is jouw goed recht, en als jij boven het minimum loon verdient, mag hij gewoon hier blijven, hij moet immers wel onderhouden kunnen worden, en niet van de staat moeten leven.vaak zijn dit discussies zonder eind, je hebt altijdt voor- en tegenstanders, dat is gewoon zo, maar je moet wel met me eens zijn dat je niet de hele wereld kan helpen.het is beter om de problematiek in het land zelf aan te pakken, dan ze allemaal hier op te vangen, ze voelen zich immers vaak niet eens thuis hier.

• *smurfke*

Hup hup, snel even naar de dokter morgen met die dikke duim .

• j.w.

Heb ik totaal geen boodschap aan Lian. Ze wisten toen ze hier kwamen dat de kans bestond dat ze niet zouden kunnen blijven. Tja en als ze dan kinderen gaan lopen fokken hier hadden ze eerder en beter moeten nadenken.

Bovendien worden ze niet naar een land teruggestuurd waar de vuurhaarden nog branden.

• Superman

Lian, wat ben jij een E****** zeg!!!!!.

ik ben bewaker, hard werken voor weinig geld, ga ff op iemans anders zijken jA!!!!!

• lian

En, ????? Niet mis met bewakers als ze goed opgeleid zijn

• Malcolm

Inderdaad,ze moeten wel alert blijven,anders beter in Polen werk gaan zoeken ( bijvoorbeeld )

• ahum

het is toch eigenlijk wel erg dat een gevangene zelf de fik er weer eens ingestoken heeft, he,en onschuldigen de dupe zijn, tjonge jonge, wat een maatschappij zeg, krijgen ze hun zin niet steken ze de fik er maar in, met alle gevolgen van dien