Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Brand cellencomplex

• JR Ewing

Heeft iemand op TV de priester gezien die ZIJN verhaal vertelde? Hij vertelde namelijk hoe de brandweermannen (mannen die hun leven wagen om anderen te redden) die het vuur bestreden werden bekogeld met biljartballen en geslagen werden met keu's. Deze priester heeft maar één keer zijn verhaal mogen doen op televisie en wordt vervolgens doodgezwegen. Ik begrijp wel waarom dit door de linkse media angstvallig verzwegen wordt. Het past namelijk niet in het in en in trieste plaatje van de arme slachtoffertjes. Ze hebben het zelf aangestoken, zonder twijfel. Ze steken net zo makkelijk zichzelf of hun bloedeigen kinderen in de fik, als ze hun doel maar bereiken. Zodra er eerwraak ter sprake komt maken ze hun kinderen toch ook net zo makkelijk af? Stop alsjeblieft met rouwen om dit stelletje loosers. De nabestaanden zijn ook al lang gestopt met rouwen en beraden zich nu hoe ze een zo hoog mogelijke schadeclaim in kunnen dienen. Want hoe ze ook spugen op ons Nederland en het Nederlandse volk, ze geilen op onze euro's. Wat mij betreft krijgen ze geen ene f u c k i n g stuiver en moeten ze zo snel mogelijk oppleuren naar hun derde wereld landjes.

• lian

heeft iemand je wel eens verteld dat je een braakmiddel bent. Weet je dat onze leuke nederlandse bewakertjes die zogenaamde gevangenen die trouwens vastzaten zonder dat ze een strafbaar feit hadden begaan !!!!!!!!!!!!!! het leuk vonden om de gevanenen dag in dag uit te zieken en te kleineren ?????

• ahum

wat ben jij ziekelijk lian, misschien formuleerd e r ewing het grof maar hij heeft wel gelijk, je hoort alleen maar de zielige kant van de uitgeprocedeerden.misschien dat er 1 ding bereikt is hiermee, dat ze niet zo snel meer naar nederland toe komen, zodat wij weer wat lucht krijgen. vroeger werd het hun wel heel gemakkelijk gemaakt om hier asiel aan te vragen, en een leven op bouwen van onze belastingcenten.

• lian

vraagje kan je persoonlijk een asielzoeker, heb je er wel eens mee gepraat ?? denk het niet anders reageerde je niet zo

• ahum

toevallig ken ik ze maar al te goed, mede daardoor @!#$ ik nu zo

• cavia

Aan iedereen die dit leest: HANG DIE SPANDOEKEN OP!!!

iedereen die boos is na aanleiding van wat er vandaag gebeurd is in amsterdam zie http://www.indymedia.nl/nl/2005/11/31569.shtml

hang ook een spandoek aan je pand.

De leuzen “levend verbrand, Rita bedankt!!”en “verdonk, nog steeds geen bloed aan je handen?”, zijn de gewraakte spandoeken die vandaag tot 5 maal toe verwijderd zijn.

Hang ook zo'n spandoek of verzin je eigen tekst.

Laat iedereen het weten dat we het niet pikken.

we laten ons niet de mond snoeren!!!

• ahum

en terecht dat ze verwijderd zijn, hahahaha

• j.w.

Nooit van mijn leven dat ik zo'n spandoek zou ophangen. Heeft Rita die cellen soms in brand gestoken? Bovendien zal dat cellencomplex wel meevallen. Ik heb tenminste nog nooit van een gevangenis gehoord waar ze een biljarttafel hebben.

• lian

valt niet mee die gevangenis een vriendin van mij heeft er gewerkt en nogmaals HET VIEL NIET MEE !!!!!!!

• j.w.

Dan is het maar goed dat ze zo snel mogelijk weer naar hun eigen landje gaan! (wat betreft de uitgeprocedeerde asielzoeker) en die bolletjesslikkers kunnen niet zwaar genoge gestraft worden. Geen enkel medelijden heb ik met ze.