Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat een afgang.

• ahum

de kruiskade is een van de onveiligste weg in rotterdam, malcolm, hoe komt dat denk je? haha

• ahum

tja, smurfke dat is ook de grootste groep waar we het meest last van hebben

• ahum

tja, jr ewing,krijg toch al de indruk dat de linkse kant, zo noem ik het dan maar even, er helemaal niets van snapt, wat een oerdomme reacties, zeg, krijg hier een beetje de indruk dat alles wat met radicaliteit van de islam te maken heeft, ze dat goed keuren, tenminste, zo komt het wel over op mij.als er iemand tegen extremisme is, wordt die gelijk maar aangevallen, ongelooflijk. ik zou bijna zeggen, zo dom als een achter eind van een varken, maar dan krijg ik gelijk weer de hele kliek tegen me, hihi

• j.w.

Dat gevoel heb ik hier dus ook!

• ahum

niks van aantrekken j.w. zoals jij denken er velen , vind je reacties toppie, veel inhoud en duidelijk, dat kun je van b.v. cavia niet zeggen, die kan beter in d'r hok blijven.

• j.w.

En wat denk jij wat een terrorist zou antwoorden: Nou ehhhh, ik ga deze trein straks even opblazen?

• JR Ewing

Lian, jij stapt zeker ook op een groep Marokkanen in de Diamantbuurt af op het moment dat ze iemand aan het aftuigen zijn en zegt: ‘Zeg jongens, beseffen jullie wel dat het illegaal is wat jullie nu doen? Openbare geweldpleging is namelijk een strafbaar feit’. Of je stapt in Rotterdam een flat binnen waar op dat moment een groep Antillianen een 14 jarig meisje aan het verkrachten is en zegt: ‘Jongens zouden jullie deze in strijd met de wet zijnde sexuele handeling willen staken?’ Lian, je bent nog naïever dan een streng Katholieke Poolse huisvrouw.

• lian

het was geen groep het waren er twee in compleet volle trein plichtbewuste nederlanders

• Malcolm

Ik zou dat doen ja.Zou er geen seconde over nadenken.Het is zelfs wettelijk je PLICHT om in te grijpen,weet je dat wel ewingboy ?