Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat een afgang.

• smurfke

De regering roept de bevolking op om vooral alert te zijn. Maar zoals gewoon bij deze regering , die absoluut niet luistert , laat staan zich kan verplaatsen in zijn eigen bevolking , laat de voorlichting nogal te wensen over. Opletten op wat eigenlijk ? Blijkbaar gegrijpt niet iedereen wat de bedoeling is. Met als gevolg dat iedereen argwanend naar elkaar gaat zitten kijken, mensen angstig worden om alles , en iedereen die van een bepaalt patroon afwijkt blijkbaar als een gevaar wordt gezien of op z,n minst anders bekeken . Niet iedereen is blijkbaar zo slim om voordat er alarm geslagen wordt ook nog na te denken of er misschien een verklaring zou kunnen zijn voor opvallend gedrag. Maar nee, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie…………………noodstop ……….Het gevolg hiervan is dat er twee totaal onschuldige jongens worden gediscrimineerd om hun uiterlijk, hardhandig worden afgevoerd als criminelen , veel reizigers voor de zoveelste keer niet op tijd reizen, als was het deze keer niet om een vergeten rugtas met gevulde koeken…zucht …..en dat allemaal om helemaal niks.

• ahum

tja, malcolm, ik weet niet of dit een antwoord is op mijn reactie, maar heb volgens mij nergens mee te maken met wat ik bedoel.maar nu je er toch over begint, vind het wel terecht, hoor, het zou ook verboden moeten worden, als ik met een bivakmuts buiten loop, loop ik ook de kans om aangehouden te worden, dus willen ze gelijke kansen, moeten ze zich daar ook naar gedragen, groetjes

• lian

men had gewoon op een normale manier aan die Marokanen kunnen vragen wat ze gingen doen,Niemand in die hele trein die op dat idee is gekomen, en over de Burka's en gezichtsbedekking. Vind het ook niet kunnen. Het probleem is denk ik dat als je dit verbiedt dat deze vrouwen geheel niet meer buiten komen en er nog een grotere afstand wordt gecreeerd tussen ons nederlanders en streng Islamitische Moslim Nederlanders . Want als je denkt dat de overuiging weg is als je de hoofddoek afpakt is dom.

• smurfke

O, waren het marokkanen ? nou zeg, het zal niet zo wezen :+

grapje hoor ;)

• smurfke

Ik moet de eerste burka en bivakmutsdrager nog tegen komen, ik zal het iedereen hier onmiddelijk melden zodra dat gebeurt.

• cavia~

Ik heb nog nooit iemand zich druk horen maken over al die katholieke slotzusters en nonnen die in lange zwarte juten zakken over de straten sjokken. Of Sinterklaas:? Die kan ook een bom onder die soepjurk dragen.:) Ook verbieden maar.:?

• Gino

Je ziet zo vaak een mensen in burka's en ze brengen zoveel ellende:?

Ik moet de eerste nog tegen komen

• ahum

hoe je het ook went of keert, extremisten, van welke aard dan ook zijn gewoon levens gevaarlijk.ik ben letterlijk 2 jaar geleden gevlucht uit de wijk waar ik geboren en getogen ben.onze wijk bestond op een gegeven moment alleen nog maar uit marokkanen.op zich niet zo problematisch, want ja, er zaten zeker ook aardige tussen waar ik nu zelfs nog contact mee heb.er werd tegen mij en mijn kinderen letterlijk gezegd: oppleuren, hier, het is onze wijk, voor de moslims, over een paar jaar hebben jullie hier helemaal niets meer te zeggen, jullie hollandse wijven zijn hoeren. en nu heb ik het echt niet over een enkeling, hoor, nee, jammer genoeg velen.zelfs de ingeburgerde marokkanen spreken er schande van, en die snappen zelfs niet dat de nederlandse regering dit pikt. hun woorden zijn letterlijk: het land uit sturen, weg ermee.en cavia, ik vind die opmerking over nonnen en sinterklaas echt nergens op slaan, je weet half niet waar het over gaat.vergeet alsjeblieft 1 ding niet: nederland heeft het christendom en de katholieken, en nog wat geloven, en het is heel moeilijk om daar de islam tussen te krijgen, omdat dat geloof wel heel erg afwijkt van de onze, en ja sinterklaas komt oorspronkelijk uit turkeye, dus, uh misschien toch eerst ff nakijken, haha. stop met dingen te zeggen waar je geen benul van heb, spreek eens met een ingeburgerde islamiet, en je zult horen wat die te vertellen hebben, gegroet

• ahum

cavia, vind jou wel erg discriminerend over komen tegenover de vredige nonnen hier in nederland, sorry

• JR Ewing

Cavia, wat ben jij een onvoorstelbaar dom en naïef produkt van moeder natuur. Sinterklaas die een bom onder zijn ‘soepjurk’ draagt. Lazer toch op. Sinterklaas is een oerhollandse traditie waar onze kinderen ieder jaar opnieuw vol verlangen naar uitkijken. Afschaffen? Jij hebt zeker geen kinderen of ben je soms een Jehova's getuige? Die twee loosers die in traditionele ‘soepjurken’ door de trein op en neer liepen zijn zeker ook onterecht afgevoerd? Dus niet! Volkomen terecht. Vervolgens spreekt de Marokkaanse gemeenschap schande. Wat ze niet begrijpen is dat juist zij degenen zijn die de sfeer van wantrouwen rondom moslims gecreëerd hebben. Dit heeft zeker 15 tot 20 jaar geduurd en al die tijd hebben ze achterover gezeten en niets ondernomen om hun ontspoorde jeugd op het rechte pad te brengen of een bijdrage aan de integratie te leveren. Nu na al die jaren de sfeer onhoudbaar begint te worden veren ze opeens op van hun luie reet en beginnen weer met het beschuldigende vingertje richting overheid en autochtone Nederlanders te wijzen. Ziek word ik van ze, DOODZIEK!