Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reportage op BNN

• Gino

Hoe dom kan je zijn? dus eigelijk geef je Mohamed B gelijk niet praten maar schieten.

Hulde aan Poeting? ga je diep schamen man

• Holy Shit

Toevallig heb ik een nichtje wonen in Amerika en zij werkt in het Witte Huis.Pas had ik weer contact met haar en zei haar dit toen voor de grap.Het enige wat ze zei:Je moest eens weten hoedicht je bij de waarheid zit.

Er zal dus wel een kern van waarheid inzitten,maar aan de andere kant lijkt het me toch sterk dat “ze” dit gedaan hebben.Amerika zou dit land zo wie zo zijn binnen gevallen.En mijn zegen HADDEN ze toen,maar het duurt allemaal te lang.En dat terwijl ze zo'n fijne bommen hebben…die ze blijkbaar voor Jan met de korte achternaam hebben.

• Holy Shit

Wat die moskeen betreft…daar moeten we gewoon mee doen wat ze in “hun” landen met “onze” kerken doen….AFBREKEN. Het liefst moet dit ongestraft blijven,anders loopt mijn vrouw straks ook nog met een theedoek over de straat.Jac schreef:

>

> Zojuist de reportage gezien op BNN gepresenteerd door Katja

> Schuurman.

> ik zal me voorzichtig uitdrukken: SPRAKELOOS.

>

> Hoe lang moeten we nog wachten ?

> Wachten tot die idioten weer iets doen ?

> Ik hou die idiote namen niet uit elkaar maar die gek wat

> onlangs vrij werd gelaten en meteen een journalist op z'n

> gezicht sloeg………..jongens, stuur toch zo'n idioot het

> land uit !!!

> Er worden spullen aangetroffen in woningen die overduidelijk

> gebruikt kunnen worden voor een aanslag, maar nee hoor, we

> kunnen niet bewijzen dat ze ook daadwerkeik van plan zijn om

> daarmee een aanslag te plegen.

> Ik word hier echt doodmisselijk van.

> Nee, voor hen is Nederland het beloofde land, omdat hier

> vrijheid van geloofsovertuiging zeer belangrijk is.

> Als ik dan allemaal die verhalen hoor van wat er allemaal in

> moskeen wordt gepredikt……………niet meer normaal,

> waarom sluiten ze die keten niet.

>

> Waar gaat dit naartoe ?

• Malcolm

Ik vindt dat er juist uitbreiding moet komen,ik vindt deze gebouwen werkelijk schitterend,vergeleken met onze doodsaaie kerken,die geen jeugd meer trekken door hun doodsaaie uitstraling en doodsaaie toespraken door opa's ( waarom zie ik nooit een oma een preek houden ?) ,nee,geef mij dan maar bijvoorbeeld de Pinkstergemeente !

Niks afbreken,aanmoedigen juist,het bevorderd de integratie.

• SNIPS

Er zijn internationale overeenkomsten waarin staat dat je niet zomaar een land mag binnenvallen of bombarderen - dus je moet een reden hebben om dit te doen. Tja, als je geen reden hebt, dan moet je een reden verzinnen.

SNIPS.