Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reportage op BNN

• Jac

Zojuist de reportage gezien op BNN gepresenteerd door Katja Schuurman.

ik zal me voorzichtig uitdrukken: SPRAKELOOS.

Hoe lang moeten we nog wachten ?

Wachten tot die idioten weer iets doen ?

Ik hou die idiote namen niet uit elkaar maar die gek wat onlangs vrij werd gelaten en meteen een journalist op z'n gezicht sloeg………..jongens, stuur toch zo'n idioot het land uit !!!

Er worden spullen aangetroffen in woningen die overduidelijk gebruikt kunnen worden voor een aanslag, maar nee hoor, we kunnen niet bewijzen dat ze ook daadwerkeik van plan zijn om daarmee een aanslag te plegen.

Ik word hier echt doodmisselijk van.

Nee, voor hen is Nederland het beloofde land, omdat hier vrijheid van geloofsovertuiging zeer belangrijk is.

Als ik dan allemaal die verhalen hoor van wat er allemaal in moskeen wordt gepredikt……………niet meer normaal, waarom sluiten ze die keten niet.

Waar gaat dit naartoe ?

• JR Ewing

Helemaal mee eens. Stel je voor: Iemand komt mijn keuken binnen en treft aan op het aanrecht: Paprika, rundvlees, kip, mexicaanse kruiden, burrito's, advocado's etc.etc. en zegt ‘hé lekker, ga je Mexicaans koken?’ Neeeeee, zeg ik, dat ligt er zomaar, vanavond eet ik boerenkool. Bewijs dan maar eens dat ik Mexicaans ga eten voordat je me ‘betrapt’op de daadwerkelijke bereiding. Zolang uitsluitend de ingrediënten op het aanrecht liggen is het bewijs niet geleverd. ONZIN? Zeker weten! Samir A. is schuldig! Hoe dan ook! Plattegronden van een kerncentrale, schiphol en het binnenhof in combinatie met verboden wapenbezit. Hoe dreigend wil je het hebben? Al zou het maar een kans van 0,001 % zijn dat hij werkelijk een aanslag op een kerncentrale pleegt. Stel je voor met wat voor een gigantische ramp we dan te maken hebben terwijl je het had kunnen voorkomen door alert te zijn en tijdig in te grijpen. Nederland is volledig verziekt door de linkse media die altijd en eeuwig door blijven lullen over privacy! ZIEK, DOODZIEK WORD IK ERVAN!!!!!

• Pim

Onderbouw je text a.ub.

Hoevaak hebben ze niet onterecht mensen opgesloten? het word groots in de krant op de voorpagina gemeld dat er vermeende terrorsiten zijn aangehouden maar als blijkt dat ze er niks mee te maken hebben gehad dan staat er nergens dat ze weer op vrije voeten zijn gesteld.

• SNIPS

Ik denk dat het niet het punt is dat die Samirs en Mohammeds geestelijk gestoort zijn en meegaan in de Godsdienstwaanzin van een of andere vage Syriër, het punt is dat ze de vrijheid krijgen om het te doen. Die vrijheid wordt hen gegeven door onze eigen geheime dienst (AIVD).

We worden gemanipuleerd om bang te zijn voor die “enge” moslims, en ondertussen is Theo van Gogh (en ook Pim Fortuyn, maar dat is een ander verhaal) vermoord omdat de AIVD dat heeft toegelaten - ze wisten namelijk dat het ging gebeuren, en ze wisten ook dat Mohammed Bouyeri het zou gaan doen.

Waarom de AIVD dit doet, dat mag je lekker zelf uitdenken (het is op zich redelijk logisch vanuit het standpunt van de ander bekeken) - gek genoeg heeft het iets met macht te maken (hoe zou dat nou toch kunnen?).

Dus je kunt je kunt je gaan richten op die paar zwakzinnige, geestesgestoorde en ronduit arrogante moslimpikkies (@!#$ them but don't @!#$ 'em all), of je kunt je richten op de AIVD die ons al jaren naait - en steeds meer gaat naaien. (alsof een naamsverandering van BVD naar AIVD ons zal doen denken dat het een andere organisatie is).

SNIPS.

• SNIPS

De moord op van Gogh staat in rechtstreeks verband met de aanslagen van 9/11 in Amerika - en alles lijkt er op te wijzen dat die aanslagen niet gepleegd zijn door El Qaida, maar georganiseerd zijn vanuit de Amerikaanse regering om maar een reden te hebben om Iraq (en daarna de rest van de wereld) binnen te vallen.

SNIPS

• lian

daar ben ik het niet mee eens, het is wel als excuus gebruikt om binnen te vallen

• SNIPS

Het plan om Irak binnen te vallen en Saddam te verdrijven was al bijna twee jaar voor de aanvallen van 9/11 gemaakt, in dat plan staat letterlijk dat ze alleen een reden nodig hebben om het uit te voeren “zoiets als Pearl Harbor” (citaat). En toen kwam opeens de aanslag van 9/11 - toeval? Ik vind het prima als je in zo'n toeval wilt geloven, maar de feiten spreken toch echt een andere taal.

Het is niet leuk om dit te geloven, het maakt het namelijk allemaal nog veel vreselijker. Namelijk dat die mensen in de Twin Towers niet zijn gestorven voor de idealen van een ander (ook vreselijk) maar ze zijn gestorven voor de machtswellust en Olie-honger van hun eigen leiders.

Onze regering loopt aan het handje van die machtswellustelingen en om een wereldwijde “oorlog” tegen het “terrorisme” te ontwikkelen moet men in elk land bang worden. Theo is in mijn ogen om die reden geofferd.

Dus, om ons simpelweg tegen de Moslims te keren is geen oplossing maar het versterken van het probleem - namelijk: de neoconservatieve aandrang om de wereld te overheersen (wat ook in datzelfde plan staat beschreven, namelijk dat zij weten wat goed is en dat zij vinden dat zij dit de rest van de wereld moeten opleggen)

SNIPS.

• gusta

Ben het helemaal eens Nederland is helemaal verziekt maar doe er dan ook wat aan met z`n allen!!!!!!!

• Jac

Mohammed Bouyeri is geen held, want hij was een informant van de AIVD.

Hoe noem je zo iemand ook weer ? Juist, een verrader.

Tja en dat van die AIVD, Katja Schuurman laat duidelijk in haar raportage zien dat de mensen die de persconfeentie geven na de moord op Theo liegen.

Daar zeggen ze dat ze Mohammed Bouyeri nauwelijks kennen en naderhand blijkt gewoon dat ie wel degelijk bekend was bij onze geheime jongens.

AIVD, BVD, RID what ever, ze moeten hun werk goed doen.

Dat er onschuldige mensen worden opgepakt is gewoon weer zo'n enorme blunder van hen. Dat ze eerst, na de moord op Theo, bij de buren binnenvallen van Mohammed Bouyeri en pas 2 weken later op het eigenlijke adres van Mohammed Bouyeri binnenvallen, ja dat ………….nee heb er geen woorden voor.

We kunnen hier wel onze gal blijven spugen, maar er oet echt eens actie worden ondernomen. Ik weet niet wat die Wilders precies van plan is, maar misschien wel het luisteren eens waard.

Maar mensen, geen bang, Peter R de Vries komt met zijn partij eaan, hahahahaha.

• j.w.

Pim,

vind je dat J.R. zijn tekst niet genoeg heeft onderbouwd. Ik vind het een meesterlijk voorbeeld. J.R. slaat de spijker precies op de kop.

Ze hadden die Samir A. direct een nekschot moeten geven. In Rusland geven ze daar het goede voorbeeld aan. Hulde aan Poetin.