Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Landgenoten!

• Wil

Je zegt het al, je kent hem alleen van tv, zeker de laatste week weinig tv gekeken. Mensen die Theo kende in real life, vertellen duidelijk dat het onderhand een knuffeldier was, hij was goed voor zijn vriendenkring, familie, buurtbewoners. En ook altijd openstond voor een discussie. Als hij werd uitgescholden stapte hij van zijn fiets af, en liep op die persoon af, wil je er over praten.Volgens een oog getuige op het moment van de moord zei hij ook genade genade we kunnen er toch over praten.

En verder wil ik ook nog even kwijt dat er steeds gezegd wordt dat hij tegen moslims was, dat was hij niet, alleen tegen al die doordraverijen, ook katholiek,eo-gangers enz..Als iemand echt een haat heeft aan moslims, dan betaald hij ook geen operatie voor een moslimvrouw uit eigen zak.

• Wil

Denk eerder politiek gezind. Ik speelde vroeger alsof ik Audrey Hepburn was. Had ik dan last van Filmsterrenstatus syndroom?

• mark

Ik dacht al waar ken ik die van. Dus een Audry look-a-like.

• romke van dijk

Een komische film over Mohammed, ja graag, lachen, komische films over Jezus waren ook leuk. Ik vind echter beledigen en grof taal gebruik geen noodzaak om iets komisch te vinden. Ik vind het meer arremoede.

• mark

Dat is meer een artistieke opvatting, op moreel niveau maakt het niet uit. Ook zonder grove taal en beledigingen kan iemand diep gekwetst worden.

• romke van dijk

Dat is zeker waar.

De scheidslijn tussen scherp en satirisch en grof en lomp is ook maar erg dun.

• mark

het kan ook heel subtiel hoor en door een ander toch als kwetsend worden ervaren.

• neutraal

Jij kende hem dus wél persoonlijk? Mijn vriend kende hem wel persoonlijk en die noemde hem het Kakelend van Goghje.

• neutraal

Mensen hebben vaak kritiek op eigenschappen bij anderen, die ze zelf ook in hoge mate bezitten.Ik vind dat Theo van Gogh zelf doordraafde!

• romke van dijk

Nou goed de tekst lezen die je zelf hebt geschreven en dan in de spiegel kijken ;)