Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Landgenoten!

• neutraal

Een zekere mate van hoogmoedswaanzin zat er blijkbaar al erg vroeg in.

• Nathalie

houd je bek jij! Mafkees

• neutraal

tuttuttuttut…beetje rustig jij. Iedereen mag hier zijn mening verkondigen, geheel in de geest van Theo.

• J Borgers

Bij U ? Dat wist ik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Nathalie

Nee die mening mag jij niet verkondigen MAFKEES! rot toch op hier, jij zit hier gewoon extra de boel op te hitsen! ga buiten spelen ofzo! IDIOOT!

• mark

Landgenoten.

Veel mensen zijn verstoken van gevoel voor ironie en gevoel voor humor Ook geitenneukers was humoristisch bedoeld. De humorlozen die voor zich zelf respect eisen @!#$ op. De Islam staat bekend om een schrijnend gebrek aan

humor en zelfspot. We moeten hard kunnen lachen om de Islam en niet teveel meegaan in in de mythe van de islamitische slachtofferschap.

• romke van dijk

Ik kan wel even iets beledigends zeggen over je vader moeder vrouw of kinderen als je graag een keer lachen wil.

• neutraal

Ik ben een uitgesproken lachgraag persoon. Ik juich iedere vorm van oprechte zelfrelativering van harte toe! Die ontbrak bij van Gogh helaas ten enenmale. Ik vond van Gogh geen nar. Ik vond hem narrig. Geen blij mens. In wezen depressief.

Houd me ten goede- ik ken hem alleen van tv.

• mark

Ga gerust je gang. Mijn tenen zijn niet zo lang.

Hee dat rijmt. Pas op voor de mensen die zich steeds beledigd voelen.

Bovendien waarom voelen die mensen altijd en denken ze nooit.

Ik ben voorstander van een humoristische film over het leven van Mohammed. Kan heel leuk worden want hij trouwde met een meisje van negen. Met zo'n film bewijs je een grote dienst voor de moslim emanpatie in Nederland.

• mark

van mensen die alleen maar wat naar tv kijken kun je ook niet al te veel wijsheid verwachten.