Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Deze bericht is naar alle niews site en omroepen verzonden...........

• Sonja

Hoi Catqueen,

Dat zou ik graag willen, maar doe toch een poging.

Ik dacht toch wel dat ik niet in de richting van aanzet, boze opzet, aantijgingen of buiten fatsoen, normen en waarden had uitgelaten.

Daarom begrijp ik die verwijderingen ook niet.

Nog voordat ik deze postte, werd diverse keren mijn vraag aan de webmaster verwijderd, toen schreef ik de webmaster een bericht die je persoonlijk tot de webmaster kan richten en natuurlijk tot op het heden geen repons.

Das all.

Sonja

• Sonja

Hoi Mark,

Ik ben niet boos, dan interpreteren jullie toch geheel verkeerd.

Nou van mijn kant dan mijn excuus hiervoor, maar ik laat ook niet mijn mond snoeren. Door niemand

Dikke knuffeltje van mij :)

Sonja

• anja

Goede aktie Sonja!

Ik denk echt dat dit wereldnieuws door de media opgepakt zal worden en de heren vrijwilligers van Startpagina ter verantwoording geroepen zullen worden…

Misschien is er dan ook wel iemand die een Sonja.startpagina.nl met bijhorend prikbord start waar het leed wat je aangedaan wordt besproken kan worden.

Volgens mij is het hier nog steeds een prikbord over Theo van Gogh en kunnen we daar beter over hebben.

• romke van dijk

Stuur je bericht naar mijn e mail adres misschien ik het erop

• Nathalie

Vincent van Gogh???? :)

• Sonja

Ehhhhhhhhhhhhh Theo van Gogh natuurlijk hihi thx O+

Sonja

• K@K

Wat is er dan verkeerd aan de Islam? De intrepretatie die men hanteert is niet correct. Ook wel te begrijpen als je al een universitaire opleiding gevolg moet hebben om er uberhaupt iets van te maken. Een voorbeeld: als ik stel dat de gedachtengang anders die van de islam de enige is, en de rest moet worden bestreden. Dan bedoel ik niet dat iemand vermoord mag worden omdat ie anders denkt/gelooft dan Islam. De gedachte van die persoon moet worden uitgebannen maar niet de persoon. Dit bereik je allen maar met een dialoog en debat.

• Sonja

Hoe me ten goede ik verfoei ook de islam niet, evenmin joodse geloof, katholieken, christenen, en enz………. Wat ik wel verfoeit, is dat mensen vermoord worden vanwege belijdenis van geloof en wat Theo van Gogh is overkomen, is ook funest.

Dat kan en mag gewoon niet.

Sonja