Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Deze bericht is naar alle niews site en omroepen verzonden...........

• Sonja

09-11-2004

Vannacht omstreeks 1 uur heb ik melding laten maken tegen prikbord Theo van Gogh.

Bron: http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1985&collapse=1

Dit prikbord is vlak na de moord van Theo van Gogh opgezet met het doel dat men onder elkaar over kunnen praten. Er zijn fijne en minder leuke reacties. Echter vind ik vreemd dat ik sinds gisteren word gecensureerd. Ik had vragen gesteld en alle vragen tot nu toe ook aan de webmaster van het prikbord Theo van Gogh verwijderd.

Word ik hier gecensureerd?

Wat is de reden daarvan dan? Kan ik ook niet vragen want binnen een mum van tijd worden deze vragen verwijderd. Webmaster komt niet met uitleg waarom en ook niet dat waarom mijn berichten zijn verwijderd.

Ik ben van mening dat ik geen racistische uitlaten heb gedaan.

Ik ben van mening dat ik geen aanzettingen tot geweld enzovoort.

Ik ben van mening dat ik geen haat gezaaid heb maar sterker nog zelfs ook voor Marokkanen opkwam en andere allochtonen.

Ik word van dit prikbord verjaagd vanwege censureerde webmaster, die ons monddood willen maken. Dit is misbruik maken van en rondom de dood van Theo van Gogh en vraag me stellig af wat vrijheid van mening uitingen zijn.

Wederom vraag ik nog om tegenbericht van de Prikbord van theo-van-gogh.startpagina.nl Tot die tijd geef ik niet op.

Laat me niet monddood maken dan moeten zij mij verbannen met antwoord waarom.

Sonja

• Mo

Jouw bijdrage aan dit prikbord is, net als de uitlatingen van Theo van Gogh, zeer provocerend. Je poneert een stelling zonder deze nader te onderbouwen. In jouw optiek deugt de hele Islam !

• Sonja

Waar staat kan jij dat onderbouwen?

Waar heb ik geplaats dat de Islam deug!

Dacht niet dat ik zo neergezet had.

Sonja

• Sonja

Ik vind niet rijmen dat mensen elkaar afslachten jij wel dan?

Ik vind niet rijmen dat velen hun recht in eigen handen nemen, jij wel?

Ik vind niet rijmen dat ik aankaart of vragen stelt, om op deze manier meer begrip en/of kennis te vergaren dat het verwijderd wordt, jij wel?

Ik vind niet rijmen dat in een land waar meningen verteld mogen worden, mits de normen en waarden buiten boekje gaat, verwijderd wordt, jij wel?

Ik vind rijmen dat meeste vingerwijzingen naar allochtonen verwezen wordt, terwijl de regering zelf een puinzooi hebben gemaakt.

Ik vind het niet rijmen, dat de regering zgn hun voordeel uit trekken rondom de dood van Vincent van Gogh, jij wel?

Sonja

• mark

Alles mag van mij betreft geplaatst worden Sonja. Je bent een sentimentele muts met stichtelijke slecht geformuleerde praatjes. Maar blijf gewoon doorschrijven, ik zal je niet ritueel slachten.

• Simon

Ikke, ikke ikke en de rest kan stikke!.

Sonja, van het het woordje ik, ik en ik maak jij wel erg vaak gebruik in jouw teksten.

• Sonja

Nou Mark,

Voel heuze veilig, dank je wel voor bemoedigende aanhef.

Sentimenteel is daar ook al iets mee?

En is stichtelijke slecht geformuleerde praatjes, ook al niet meer zogenaamd leesbaar? Vraag me toch stellig af wie hier nou aangesproken voelt?

Sonja

• catqueen

Wat waren die vragen dan Sonja? Ik heb zelf diverse keren mijn mening laten horen, maar slecht één keer verwijderd, omdat het niks met het onderwerp te maken had, dat gebeurde vanmorgen. Maar lucht je hart zou ik zeggen. En stel die vragen nogmaals

groetjes

• Sonja

Hoi Simon,

Is er niet toen geopperd over “wij” en “zij”?

Ik kan toch moeilijk spreken namens jullie, of wel?

Ik heb bewust “wij” en “zij” erbuiten gelaten, omdat menigeen daar ook niet van gediend zijn en terecht. Ik zou ook niet willen dat er leuzen namens “wij” en “zij” geplaatst worden en zeer zeker niet met dit soort actie.

Sonja

• mark

Sonja,

In al je vredelievendheid en in al je respect voor je mede mens klink je toch

behoorlijk boos en verongelijkt. Dikke kus van Mark