Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Islam vredelievend? Eerst de dood van Van Gogh en dan een Jihad?

• Frieda47S28

Mijn dochter is de enige Nederlandse in de klas.

Werd vandaag haar medegedeeld toen zij vertelde dat de tegenreakties van Nederlanders niet goedkeurt. Tja, dat leer ik hun ook bij natuurlijk.

Als antwoord kreeg zij van haar school en klasgenoten

Vandaag zijn de moskeën maar over paar maanden kerken, de politie hoorde deze relaas aan en schrokken enorm.

• romke van dijk

Gogh alweer wat knip en plakwerk. Ik wist niet dat jij en Sonja hetzelfde dochters hadden?

• Frieda47S28

Natuurlijk wel het is immers de Islam die over de gehele wereld terrorisme voortbrengt (Spanje, VS, Bali, Indonesie, Ghana, Casablanca, Molukken, Sovjetunie, Irak, Israel, Australie en nu ook Nederland), Het is de islam die mensen denkt te kunnen veroordelen (Salmon Rushdi) En te kunnen vermoorden (verschillende mensen in Irak), Het is de islam die Mohammed heeft gedreven tot zijn daad (Theo van Gogh).

Een aanhanger van de islam die al deze gruwlijkheden op zijn naam heeft, mag best afstand doen van deze daad!

• Frieda47S28

Geplaatst door ElAlamein

he, cas, je maakt een denkfout.

De Islam is NIET het mooiste wat op aarde BESTAAT!

Als de islam iets was wat op aarde bestaat, wijs het mij dan eens aan. Ik zie niks.

Daarmee zijn we bij het probleem; jij DENKT DAT!

Een ISLAM, die eigenlijk alleen maar bestaat in de fantasie van jezelf, (en anderen) is een soort UTOPIE, die in 1400 jaar tijd nog steeds niet gerealiseerd is, en daarvan zou je je eens kunnen afvragen, of je niet te rooskleurig denkt.

Maar die discussie gaan jullie telkens uit de weg!

Integendeel, men wil ons ook die onhoudbare onzin opdringen!

De islam is verworden tot een levensstijl, waarinn je nauwgezet allerlei gedragsregels en codes moet volgen, waarover je niet MAG nadenken, waarom ze zo zijn!

Men is nog erger dan slaven, van dit systeem!

Een slaaf mag nog denken, een moslim niet!

• romke van dijk

Daar gaan we maar weer :

Al eens na gedacht over de redenen van die landen waar het mis is. En de achtergronden.

Denk het niet hè,

Ik zal je even met een aantal op weg helpen.

Spanje. Zou dat iets te maken kunnen hebben met de aanwezigheid van Spanje in Irak?

VS. Tja daar is al zoveel over gezegd dat kun je zelf wel bedenken.

Indonesië en Balie en de Molukken is hetzelfde gebied.

Vreselijk wat daar is gedaan. Maar als jij denkt dat het merendeel van de indonesiers goed keuren, dan heb je het goed mis. Het was al armoe in Indonesie, nu is het nog erger. Met dank aan hun eigen islam broeders. Ben je er ooit geweest en heb je daar ooit met iemand gesproken, ik wel.

Sovjet unie. Wat hebben ze te zoeken in gebieden waar ze niet thuis horen. Toen de sovjet Unie Afghanistan binnen viel waren we allemaal op de hand van de Afghanen. Nu is de zaak daar aan het sch.ijten gebracht en dat is natuurlijk de schuld van de moslims.

Irak genoeg in het nieuws, moet jou zelfs duidelijk zijn.

Israël. Tuurlijk de Israëli’s hebben helemaal geen gebied onrechtmatig bezet.

Cassablanca, Laat ik nou toch altijd hebben gedacht dat daar moslims woonden.

Kortom je verhaal slaat nergens op. Je gebruikt continue de daden van een aantal afgrijselijke lieden om een heel geloof aan te vallen.

Even voor de duidelijkheid aan de andere Forum bewoners. Ik ben tegen iedere vorm van (extremistisch) geweld. Maar van dit eenzijdige gepost gaat mijn bloed koken.

• romke van dijk

En weer een plakseltje.

Telkens als ik met dit forum wil stoppen omdat ik mijn zegje heb gezegd weet je meer weer te inspireren.

Al was het alleen al om me met mijn christelijke ziel tegen jou en waar je voor staat en alle lelijke kanten van het christelijke geloof die je vertegenwoordigd te blijven verzetten.

Ik zou zeggen leef eens zoals je plakt.Probeer je naaste lief te hebben, ook al is hij van een ander geloof.

• Mohammed

Als je de misdaden die in ‘naam’van het Christendom (Inquisitie, Kruistochten, slavernij, brandstapel, wereldoorlogen) begaan werden, vergelijkt met die misdaden welke in ‘naam’van de Islam worden begaan, dan kunnen Islamieten aan het Christendom nog een puntje aanzuigen !

Juist door uitspraken als deze word ik in mijn mening gesterkt dat het Ned. volk helemaal niet tolerant maar schijnheilig is !

• romke van dijk

Ik neem aan dat deze tekst geen reactie op mij is. Ik behoor namelijk ook tot het nederlandse volk.

• ed

dat was een tijdje geleden dacht ik het is nu 2004 hoor

• Frieda47S28

Israel heeft recht op een eigen staat James en wat betreft de zielige palestijnen dat is een probleem wat de arabieren zelf hebben veroorzaakt . Israel moet volgens het palestijnse handvest en de islam cq koran vernietigd worden. De geschiedenis moet je maar eens goed nalezen