Daar gaan we maar weer :
Al eens na gedacht over de redenen van die landen waar het mis is. En de achtergronden.
Denk het niet hè,
Ik zal je even met een aantal op weg helpen.
Spanje. Zou dat iets te maken kunnen hebben met de aanwezigheid van Spanje in Irak?
VS. Tja daar is al zoveel over gezegd dat kun je zelf wel bedenken.
Indonesië en Balie en de Molukken is hetzelfde gebied.
Vreselijk wat daar is gedaan. Maar als jij denkt dat het merendeel van de indonesiers goed keuren, dan heb je het goed mis. Het was al armoe in Indonesie, nu is het nog erger. Met dank aan hun eigen islam broeders. Ben je er ooit geweest en heb je daar ooit met iemand gesproken, ik wel.
Sovjet unie. Wat hebben ze te zoeken in gebieden waar ze niet thuis horen. Toen de sovjet Unie Afghanistan binnen viel waren we allemaal op de hand van de Afghanen. Nu is de zaak daar aan het sch.ijten gebracht en dat is natuurlijk de schuld van de moslims.
Irak genoeg in het nieuws, moet jou zelfs duidelijk zijn.
Israël. Tuurlijk de Israëli’s hebben helemaal geen gebied onrechtmatig bezet.
Cassablanca, Laat ik nou toch altijd hebben gedacht dat daar moslims woonden.
Kortom je verhaal slaat nergens op. Je gebruikt continue de daden van een aantal afgrijselijke lieden om een heel geloof aan te vallen.
Even voor de duidelijkheid aan de andere Forum bewoners. Ik ben tegen iedere vorm van (extremistisch) geweld. Maar van dit eenzijdige gepost gaat mijn bloed koken.